erijon skrev 2017-11-13 21:21:33 följande:
Jobbig situation med din pappa, och bror. Hoppas det löser sig så du känner dig nöjd.
Aldrig provat. Så jag vill gärna veta hur det funkar!!
Har också en liten igen här hemma.. kan verkligen inte lämna lillen många minuter åt gången. Han känner DIREKT om han kommer ifrån famnen. När han somnar för natten däremot, då sover han i sin säng i flera timmar. Alltid numera. Han somnar i soffan på/hos någon av oss (idag pappa! Han kollar fotboll och jag lyssnar på podd.) och sover så, tills vi lägger över honom i sin säng Näe vi lägger oss kring 22-22.30.
Har inte haft kontakt med min pappa sen jag va yngre, så det är inget som bekommer mig faktiskt. Lite tråkigt med min bror, men har valt lite själv den sitsen. Är så nöjd med min familj och dom jag har omkring..
Skönt att du mår bättre, och så himla skönt att han sover i sin säng. Jag är så fjantig att jag vill ha Signe hos mig i sängen.. måste kolla så hon lever.
Provade igår, någon fis kom inte ut, det hade säkert redan klarat av. Men hon bajsade iaf. Så det va skönt. Och idag har hon varit väldigt trött. Men varit vaken ett par Tim nu i em.
Ni vet en rulle med presentpapper, skulle lägga upp den på ett skåp, hade henne i famnen och den åkte ner rakt i pannan på henne. Tror ni det är någon fara?? Hon mår bra, men det känns ju hemskt gjort. Hon fick ett litet rött märke.