Nu är Oktoberbarnen 2017 här
Hej alla . Nu hoppar jag också in här efter att landat lite med bebis . De är så mysigt och kunde inte tro man kunde känna så här för en annan människa :)
Kejsarsnittet gör ont men är inte så konstigt då han är bara 5 dygn :)
Men en fråga .. min bröstmjölk har inte helt kommit igång , har börjat men de räcker inte riktigt till honom och vi får köra ersättningsmjölk pågrund av att han gått ner mer än 10% av sin kroppsvikt så nu idag är andra besöket hos BVC .
Inatt har han skrikit non stop från 23.00-06.30 då vi tillslut lyckades få han att somna , han både spydde och sket som bara den och pruttade .. samtidigt ville han ha mat å kan ju inte låta honom svälta så var ju bara ge mat . Nån som varit med om detta ? För sen är han helt normal och sover jätte mycket .
Dom vill ju vi väcker han var 3 timme max för att äta , samtidigt så säger alla runt omkring mig att man väcker inte en bebis som sover ... vissa dagar om vi inte väcker honom kan han sova 8 timmar i sträck utan att äta . Man är så kluven med allt och allt är så nytt.
Vad rekommenderar ni för termometer ? Vi håller på att handla hem sånna saker nu så de finns .