Linnnn skrev 2018-02-13 08:16:13 följande:
Hur har du det i sjukstugan erijon? J är bättre även om han hostar lite än. Jag fick feber igen inatt, men nu är den borta. Har fortfarande en öm knöl i ena bröstet så beror nog på det. Nu vill jag vara frisk och ha friska barn!
Det har lugnt vart den skönaste magsjukan någonsin. Imorgonbitti har sonen vart symtomfri i 48h, så det blir skola då :) han kräktes senast igår vid 6.30-7 på morgonen någonting. Så imorgon 8.15 har det passerat gränsen. Han har ätit dåligt men å andra sidan har jag typ sagt att han knappt får äta. Men idag fick han mat och åt allt utan problem :) allt stanna kvar också.
Ingen annan hemma har några symtom så jag antar att vi klarade oss? Känns väldigt skönt. Men kanske inte är för sent..
Jobbigt med hostan på J. Hoppas den släpper helt snart. Men just hosta kan ju vara otroligt långdraget. Tyvärr!
Mjölkstockning? Så glad att jag sluppit det mer sedan sist. Trots att vinterjackan dragkedja är trasig så har jag klarat mig! :)
Idag hqr Edvin fått drygt en matsked av sin gröt. Han blir ju helt till sig. så otroligt sött. Men han ammar på och det verkar ju vara det absolut bästa han vet i livet. Min lilla Mysunge.
Skulle till Bvc idag, men eftersom stora killen ännu Inte är smittfri så fick vi ny tid på måndag. Ska bli spännande att se hur Edvin växer. Rådgjorde med Bvc för bara ett par dagar sedan att börja ge lite ersättning ibland eftersom jag inte riktigt orkade amma hela dagarna. Men blev inte så. Haha.. han ammar bara än (och smakar saker då, men det är ju mellan målen och så lite att det ibte mättar. Ett finger doppat i något, förutom gröten idag då. Det fick han lite mer av!)