erijon skrev 2017-11-16 14:33:46 följande:
Ja.. jag svettas visserligen något ENORMT om nätterna. Började för några dagar sedan!? Så var det efter förlossningen också. Vet inte varför det börjat om nu..? Känner mig så äcklig. Helt blött i sängen, kudden, och täcket. Får sova på handduk, inatt fick jag byta ut den för den var så blöt att jag inte kunde lägga mig på den igen.. usch! :(
Ja. Finns det andra liknande metoder som är precis som NaturalCycles? Håller med om att den skulle bli dyr om man har den i flera år.
Så svårt med preventivmedel men det är tråkigt med kondom!! Spiral..? Kan det vara något? Rädd att den ska sitta fel/göra ont (läst att killen kan få ont av den också..) eller flytta på sig så man får problem. Haft pstav förut, men det går verkligen inte. Mår såå dåligt av den. Pga proppar får jah inte äta p-piller, och mini-piller är både krångligt att minnas OCH mensen kan komma och gå hur som helst..
Har inte varit aktiv här på ett tag, varit ganska mycket ett tag.
Men jag läste detta om preventivmedel och jag har tänkt att använda mig av något digitalt sen, för oss gör det inte så mycket om jag blir gravid igen, Klart det får ju gärna gå ett tag iallafall haha!
Men jag läste vad du skrev erijon om spiral,
Jag hade det efter min graviditet med min stora flicka och jag kommer aldrig någonsin själv använda det och inte heller rekommendera det.
Varje gång som vi hade haft sex så hade jag så ont i magen så jag låg och grät och skakade i sängen.
Vid varenda menstruation så fick jag jätte ont.
Det enda som var positivt med den var att jag inte blödde, men det kan jag ju säga att jag hellre hade gjort om jag hade fått välja på det eller att ha ont.
Min man kände inte av den iallafall, alltid nått positivt!