• SimonAA

Hjälp om Skadestånd

Jag är osäker på tillvägasättet för att det ska bli så effektivt som möjligt. Jag är inte försäkrad så LÖF är där jag anmält mig. Fallet preskriberas om en månad så är stressad om tiden.

Om någon annan har gått tillväga på LÖF , snälla ge mig tips på allt som behövs och försiggick för att du tillslut fick ditt skadestånd.

Det som hänt mig är bestående men efter en operation, och att problemet dom opererade för fortfarande kvarstår, plus flera problem, bland annat ryggskott, depression och fysiskt ärr.

Tack MVH Simon

Patientförsäkring Skadestånd Hjälp operation
  • Svar på tråden Hjälp om Skadestånd
  • SimonAA

Okej, ja jag lämnade in en anmälning igår, som förmodligen kommer först öppnas och bli sedd imorgon. Jag var väldigt punktlig, liksom "Denna operation har gett mig biverkningar som ont i knäna, jag har aldrig haft ont, kramper i benet, ont här, besvär ..." osv. Så jag skrivit en mer utförlig i längre text om hur jag känner om det är en sådan de önskar mer.

Jag kan känna mig lugn då över preskriberingen . Men är beredd att strida detta nu en lång tid om så behövs.

En annan person tycker jag ska klaga mer i inlägget. Men jag tror inte det hjälper mer.

skadestånd operation löf anmälning rådgivning juridiskt
  • SimonAA

Tack för svaren. Min översiktliga bild är tydligare nu. 

Om ni skulle gissa, kommer det gå hem hos LÖF? Ingrepp för att förhindra Snapping hip och smärtor i ljumsken, och detta lett till ryggskott, 6cm ärr + 2 mindre, utåtroterande fot, ondare i ljumsken, stelare i ljumsken, förlorad känsel från ljumsken till knät och fortfarande snapping hip?

• SimonAA

Okej.
    Jo ärr förväntas, dock mer än tråkigt med ärr om inte felet blev tillrättat i förstahand..

Det blir en lång väntan nu på handledning, 6 månader sa dom.

Svar på tråden Hjälp om Skadestånd