• Scinder

Hjälp

Tja skulle vilja ha lite hjälp jag är en kille på 15 år och väger 81kg idag bestämde jag mig att ta min medicin elvanse 30mg dumt gjort så käkade jag hela burken på ca 20-30min jag har även druckit vodka och ett dussin öl men även rökt 2gram thc just nu har jag seta i min soffa många timmar jag har bara en tanke det är att ja ska dö när ja somnar nån som kan svara snabbt hade hjälpt så mycket /mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-10-01 09:49
    Tja skulle vilja ha lite hjälp jag är en kille på 15 år och väger 81kg idag bestämde jag mig att ta min medicin elvanse 30mg dumt gjort så käkade jag hela burken på ca 20-30min jag har även druckit vodka och ett dussin öl men även rökt 2gram thc just nu har jag seta i min soffa många timmar jag har bara en tanke det är att ja ska dö när ja somnar nån som kan svara snabbt hade hjälpt så mycket /mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-10-01 11:12
    Tja skulle vilja ha lite hjälp jag är en kille på 15 år och väger 81kg idag bestämde jag mig att ta min medicin elvanse 30mg dumt gjort så käkade jag hela burken på ca 20-30min jag har även druckit vodka och ett dussin öl men även rökt 2gram thc just nu har jag seta här

• Svar på tråden Hjälp
  • Scinder

Jo bättre önskar man ju känns som hela hjärnan/bakhuvudet är is sitter i mitt rum som är 8 grader och svettas som bara den går knappt att andas och de rycker överallt

• Josephinejosephine

Usch det låter inte så bra. Är du ensam nu? Jag tror nog att det bästa är om du kan få det kollat. Hur känner Du inför det?

• Scinder

Yes är ensam kan tyvärr inte kolla upp de då ja nyss kommit hem från sol-placering och har de nu men kommer de här fram får ja LVU och ja somnar hellre in ist för det :)

• Josephinejosephine

Ok vet du jag förstår dig till 100 % Men jag vet också att nu när jag är så här gammal som jag är att det är absolut inte något utväg att "somna in" Jag förstår att du känner dig orolig inför att kolla upp det om situationen är som den är. Men jag tror ändå att det är bättre ändå. Men om du kan berätta för mig hur många elvanse tog du och hur mycket drack Du? och finns det någon vuxen som du litar på som du kan ringa? KRAM!

• Scinder

Det var 30 kapslar i burken så ja tömde den och drack en vodka flaska sen 7öl och 5 cider. Hade mina släktingar att prata med men dom är döda pga missbruk

• Scinder

Det är skit varmt har gått på affe förut vet hur de är oxå men de här är mycket värre jag har ryckningar överallt och min hjärna e så kall så de känns som att den kommer ge upp snart

• Scinder

Tyvärr jag söker bara snabb och smidig hjälp här men tack så hemskt mycket ändå

• Josephinejosephine

Ok det är såhär att mängden som du har tagit är alldeles för stor för att bortse ifrån. Hade du tagit mindre dos så. Men med den dosen så är det en dödlig dos. Dessutom tar det några timmar innan elvanse kickar in ordentligt. Jag jobbar själv inom vården. Därför är det oerhört viktigt att du träffar en läkare på en gång. För den mängden är för stor för att det bara ska gå ut ur kroppen. Förstår du mig?? Så det som är problem med det andra det måste du lägga åt sidan just nu.

Svar på tråden Hjälp