Redigera inlägg?
Vill väcka detta till liv igen. Tror jag tog upp det redan för så där 8 år sedan eller nåt sånt och sedan 6 år sedan och sedan 4 år sedan, men det finns inte en enda ansvarig på Familjeliv som bryr sig.
Alla forum i hela världen (nåja, lite överdrivet), men i princip alla stora som små forum som funnits de senaste 20 åren har möjlighet att redigera inlägg, men Familjeliv har under alla år kämpat emot, de bryr sig inte.
Märks i stort att de inte bryr sig om forumet, för som jag minns det såg det utseendemässigt likadant ut för 8 år sedan. Kan ha fel, är lätt att glömma, men just detta med att inte ha en redigera funktion har funnits i alla år jag varit medlem.
Och det är ett stort problem för mig som är van med att snarare skriva fort utan att korrekturläsa än att skriva långsamt och få allt rätt på en gång.
Det vanliga i andra forum är jag jag skriver snabbt och samtidigt slänger ett öga på på texten medans jag skriver, men trots detta blir det ofta lite felstavningar här och där. Det vanliga då är att jag ser det kort efter att jag postat inlägget och går då direkt in och redigerar felen, men hos familjeliv måste jag göra ytterligare ett inlägg som förklarar mina stavfel om de är för grova och påverkar meningen.