IVF - Sahlgrenska
Jag gör min ivf på Sahlgrenska, har gjort en misslyckad ET, och nu precis en FET för några dagar sedan.. hur går det för dig?
Jag gör min ivf på Sahlgrenska, har gjort en misslyckad ET, och nu precis en FET för några dagar sedan.. hur går det för dig?
Välkommen hit! Vad kul då är du ruvare! När är testdag? :)
Det är störst chans med FET ju, det va tydligen 45% chans. Medan en färsk blastocyst har 40% chans att bli något. ET tror jag var 30% chans. Har ni fler i frysen?
Jag blev gravid med en blasto i mars och fick svagt positivt på ruvardag 6 eller 7.
Fick tyvärr ma så nu är vi på gång med hormoner o hela kittet igen.
Är på rd 5 idag och har fått en ljusrosa flytning.. om detta vore en normal månad så ska mensen komma imorn och det händer att jag får en färgad flytning dagen innan.. är så himla rädd nu :( är detta ett misslyckande ännu en ggn? Man kan ju få en blödning när ägget fäster, men det känns som det är så sent? Har någon fått samma och ändå pussat sen? Sett är en naturlig cykel så det är inga andra hormoner inblandade..
Rädd att det ska va för tidigt och testa redan :/ om det inte kommit blod tills imorn så kanske jag testar imorgpnbittti. Brukar alltid få mens under natten, vakna med smärtor :( så det återstår att se hur natten blir. Har lite små känningar kring äggstockar och livmodern, men det kan ju betyda vad som!
Hur gick det?
Har gjort 3 tester och alla visar positivt! Tror inte att det är sant, känns så otroligt overkligt!!!!!
Efter jul får vi göra vårt första ultraljud <3
Grattis!!!! Så härligt :D