IVF - Sahlgrenska
Hej. Vet någon hur lång kötiden är för ivf på Sahlgrenska?
Hej. Vet någon hur lång kötiden är för ivf på Sahlgrenska?
Den är ungefär 6 månader lång just nu men dom har öppet helger och kvällar nu för att korta ner tiden. Har du fått remiss inskickad dit? Isåfall när? :)
Vad roligt! Vi insåg att vi får skjuta upp vår start till april, eftersom vi har planer att resa bort vid precis fel perioder under februari och mars. Jag åker öppet spår den 25/2, och det förstår man ju att 9 mil på skidor kan inte vara bra under behandling. :P Sen har vi en skidresa i mars. Vi diskuterade att ställa in, men det är saker som får oss att må bra så vi kör på april. Känbs jättebra!
Min sambo har lite nedsatt antal, men vår läkare på kvinnokliniken sa fortfarande oförklarligt barnlösa av någon anledning.
Hej! Hur går det för alla här inne? Jag och min sambo har stått i kö i 13 veckor nu hur lång tid har ni andra stått i kö? Och hur lång tid tog det innan ni fick komma in?
Okej va kul! Hur lång väntetid sa de att det skulle vara när ni fick remissbekräftelsen? jag funderar på att ringa och höra, men vet inte om de kan eller får svara?
Hej. Nu har vi äntligen fått tid för första besöket. Vad ska man tänka på? Är det nått man ska fråga?