Inlägg från: stor grön drake |Visa alla inlägg
  • stor grön drake

Hopplösa unge! Ställer sig upp och går med stöd redan, är inte 7 månader ännu.

Jag blir gråhårig!!!

Han har 0 vett och lägger sig rakt bakåt, från stående, hela tiden. Och ska såklart upp och stå mot allt. Och gå. Han började krypa vid 6 månader, två veckor höll det i sig, sen skulle det börjas såhär.

Pust. Jag hoppades han skulle vänta lite längre, storebror var 11 månader innan han började ta sig runt

• Svar på tråden Hopplösa unge! Ställer sig upp och går med stöd redan, är inte 7 månader ännu.
  • stor grön drake

Vi har "hjälm"(skumgummi klätt med tyg runt huvudet och i ett kors över) och den hjälper till viss del, men han är en fena på att pricka in vassa hörn i de hål som finns.

Han är väldigt framåt av sig och jag misstänker att vissa av fallen är pga försök att gå själv. Han går helt bra med stöd nu, och började i fredags. Det är inte bara full fart på denna unge, det är raketfart.

Alla bara skrattar när jag beklagar mig, eller tycker att jag skryter. Ingen verkar förstå att jag tycker att det är skitjobbig. Det är som om våra katter mitt i allt skulle börja köra taxi...

Svar på tråden Hopplösa unge! Ställer sig upp och går med stöd redan, är inte 7 månader ännu.