• Anonym (RaffeRäv)

Alltså kvinnor/tjejer, HUR kan ni använda binda???

Det undrar jag!
    Hur kan ni vilja gå med en stinkande, blodblöt binda tryckt mot muffen?
    Hur kan ni ens tänka er att en kille skulle vilja ta i er ens med tång då?

Usch, det är så äckligt. När jag träffar en tjej brukar jag kolla i hennes badrum vilket sorts skydd hon använder och hittar jag ett paket bindor så brukar min mobil ringa i ett akut ärende ganska snabbt! (Har en polare, väl insatt i situationen.) Sen blir det inga fler dejter.

• Svar på tråden Alltså kvinnor/tjejer, HUR kan ni använda binda???
  • Anonym (hahaha)

Män i olika tider (och även idag  i vissa länder) är ju livrädda för kvinnans mens så det är väl bara att gratulera TS, att du fullföljer traditionen av inskränkta män, haha! 

Du kanske allra helst önskar att det ska vara som i vissa bra afrikanska länder, där kvinnor förpassas till en speciell "menshydda" medan de blöder, så att ingen annan ska märka det. 

• riboflavin
    glutten skrev 2017-09-23 17:13:56 följande:

Att det kommer kiss på snöret om man inte är väldigt noggrann kan jag köpa (det är dock inte alls "omöjligt" att kissa utan att snöret blir blött), men hur i hela friden får man kiss på själva tampongen?!

Vad händer om man får vätska på ett bomullssnöre? Den sugs in och vidare längs snöret, dvs upp i tampongen. Håller dock med dig om att det går alldeles utmärkt att kissa utan att få på snöret.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • EnAnonumius
    riboflavin skrev 2017-09-23 13:07:42 följande:
    Jag använder menskopp men kommer från och med nu börja förvara bindor i badrummet, för att slippa ligga med småpojkar som är rädda för mensskydd.
    Jag röstar för att alla Sveriges kvinnor gör likadant, RaffeRäv kan gott få några års ofrivilligt celibat tills han kammat sig och blivit torr bakom öronen.
    Count me in!Skål
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (G)
    Anonym (Haha fjolla) skrev 2017-09-23 13:42:01 följande:

Ja Ush. Tänk hur många män som går runt där ute med tång.

Ha, ha.........bästa inlägget. Skrattande

Ts, du ska se att när du växer upp och blir en man så kommer det där lösa sig av sig självt. 
    Annars är det bara bra om du håller dig borta från allt vad kvinnor heter.
    Testa en annan man vetja, män har inte mens. 
  • glutten
    riboflavin skrev 2017-09-23 17:53:30 följande:
    Vad händer om man får vätska på ett bomullssnöre? Den sugs in och vidare längs snöret, dvs upp i tampongen. Håller dock med dig om att det går alldeles utmärkt att kissa utan att få på snöret.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
    Ah okej, då är jag med!
  • Anonym (RaffeRäv)

Det tog visst skruv detta!

• EnAnonumius
    Anonym (RaffeRäv) skrev 2017-09-23 19:14:59 följande:
    Det tog visst skruv detta!
    Javisst gjorde det.. Många som behövde få ett roligt lördagsnöje och ha något att roa sig med.
    De facto är att majoriteten av dem som svar dig roar sig kungligt på din bekostnad.

Att du inte inser detta är för att du är ännu väldigt väldigt infantil av dig ännu.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • AndreaBD

Men hur dum i ...... kan man vara?

Man måste alltid också ha bindor! Det finns situationer där man inte kan ha tampong. T.ex. i början och i slutet på mensen när det knappt kommer något. Det är inte så bra att dra ut en torr tampong igen. På natten ska man egentligen inte ha tampong heller. Också av hälsoskäl, som jag inte ens ska göra mig besväret att förklara i nuläget.

Poängen är: Kvinnor klarar sig inte verkligen helt utan bindor.

• Anonym (Polly)

Vilken tur, jag dejtar inte 13-åringar.

• Anonym (Cilla)
    AndreaBD skrev 2017-09-23 19:19:49 följande:

Men hur dum i ...... kan man vara?

Man måste alltid också ha bindor! Det finns situationer där man inte kan ha tampong. T.ex. i början och i slutet på mensen när det knappt kommer något. Det är inte så bra att dra ut en torr tampong igen. På natten ska man egentligen inte ha tampong heller. Också av hälsoskäl, som jag inte ens ska göra mig besväret att förklara i nuläget.

Poängen är: Kvinnor klarar sig inte verkligen helt utan bindor.

Fast nej, det måste inte alla ha.
    Jag använde bindor mellan 11-14 ungefär sedan bara, bara tampong i alla år.

Svar på tråden Alltså kvinnor/tjejer, HUR kan ni använda binda???