• annaki

Är det någon som vill gissa kön på bebisen i min mage utifrån nub eller skallteorin?

Hej allihopa! Har varit på kub idag, fick de bästa resultat man kan få så jag är helt överlycklig! Har fyra fantastiska pojkar sedan tidigare så egentligen spelar inte könet någon roll men är ändå nyfiken i en strut. Är det någon som vill/kan mer än mig om nub eller skallteorin som tror sig ha en aning! Skulle bli jätteglad om någon ville gissa! Är i vecka 12+3.

Kram Anna

• Svar på tråden Är det någon som vill gissa kön på bebisen i min mage utifrån nub eller skallteorin?
  • Ggyyy

Man ser att din är en flicka runt huvud o nubben pekar rakt

• Ggyyy

Men annaki om bebisen har runt huvud så är det en flicka o på bilden jag la upp så är inte huvudet så runt ..

• Charlieellerså
    Ggyyy skrev 2017-09-23 16:28:14 följande:

Man ser att din är en flicka runt huvud o nubben pekar rakt

Det är häftigt att det verkligen verkar stämma. Aha, då är rund skalle flicka ändå
  • annaki

Om du menar din första bild så menar jag tvärtom från rund. Liksom att pannan är väl markerad och sedan blir ansiktet konkavt. Svårt att förklara men om du kollar på bilden med min minste kille så kanske du förstår hur jag menar. Jag tycker att formen påminner om din bild.

• Ggyyy

Hoppas det är en kille jag väntar men du väntar en tjej denna gång är 120%säker ???? Så kul med en flicka efter 4 pojkar

• annaki

Det låter ju fantastiskt kul att mina fantastiska prinsar ska bli storebröder åt en liten prinsessa. Hoppas verkligen att du får en liten pojke! Tack så jättemycket för hjälpen!

• Tempus

Får jag också fråga?=)

Jag är själv helt omöjlig på att "se"/gissa.

Svar på tråden Är det någon som vill gissa kön på bebisen i min mage utifrån nub eller skallteorin?