• annaki

Är det någon som vill gissa kön på bebisen i min mage utifrån nub eller skallteorin?

Hej allihopa! Har varit på kub idag, fick de bästa resultat man kan få så jag är helt överlycklig! Har fyra fantastiska pojkar sedan tidigare så egentligen spelar inte könet någon roll men är ändå nyfiken i en strut. Är det någon som vill/kan mer än mig om nub eller skallteorin som tror sig ha en aning! Skulle bli jätteglad om någon ville gissa! Är i vecka 12+3.

Kram Anna

• Svar på tråden Är det någon som vill gissa kön på bebisen i min mage utifrån nub eller skallteorin?
  • annaki

Tack så mycket! Tror du det, kan ju vara spännande att bli mamma åt en liten flicka denna gången! Är det någon annan som tror samma eller annorlunda?

• annaki

Tror du verkligen att det är en liten tös, är det nubben eller skallformen som får dig att tro det? Trodde nämligen inte att vi kunde tillverka sådana . Försökte titta på din bild, letade som sjutton efter en liten nub men kan inte se något förutom en gullig minibebis ! Hoppas några fler experter hittar hit!

• annaki

Lite lustigt, tänkte faktiskt säga pojke utifrån skallformen. Satt och tittade på gamla ultraljudsbilder från kub och alla mina pojkar hade den rundade pannan och liksom halvmåneformade ansiktet som din bebis har. Nubben kan jag däremot inte säga något om. Vad kul om vi båda får testa ett "nytt kön" vid femte barnet !

• annaki

Om du menar din första bild så menar jag tvärtom från rund. Liksom att pannan är väl markerad och sedan blir ansiktet konkavt. Svårt att förklara men om du kollar på bilden med min minste kille så kanske du förstår hur jag menar. Jag tycker att formen påminner om din bild.

• annaki

Det låter ju fantastiskt kul att mina fantastiska prinsar ska bli storebröder åt en liten prinsessa. Hoppas verkligen att du får en liten pojke! Tack så jättemycket för hjälpen!

• annaki
    Sisterofthesun skrev 2017-09-23 20:41:44 följande:

Oj, alla gissar på flicka men jag skulle nog säga pojke. Spännande :)

Menar du den första bilden i tråden, blir lite rörigt här .
  • annaki
    Sisterofthesun skrev 2017-09-23 22:13:07 följande:

Ja, jag menade din bild men ångrar mig nu till flicka efter att ha kollat noggrannare :)

Ok, vi får se om ca två veckor. Förhoppningsvis blir det antingen en pojke eller flicka ! Vad fick dig att ångra dig förresten?
  • annaki
    Sisterofthesun skrev 2017-09-24 08:38:49 följande:

Kollade närmre på nubben och den ser ut att ha tre streck som en flicka :)

Ok, tack så mycket. Ha en härlig dag!
  • annaki
    FruGast skrev 2017-09-25 08:40:00 följande:

Vad tror ni om mitt lilla mirakel?

Tror det är en liten tös men jag är långtifrån ett proffs på det här
  • annaki
    FruGast skrev 2017-09-25 08:40:00 följande:

Vad tror ni om mitt lilla mirakel?

Tror det är en liten tös men jag är långtifrån ett proffs på det här
  • annaki

Hej! Tänkte bara berätta att alla som gissade på flicka hade rätt. Jag fick reda på att jag väntar en liten prinsessa idag.????

• annaki

Skulle vara en glad gubbe men blev massa frågetecken istället. Tack alla som varit med och gissat förresten!/Anna

Svar på tråden Är det någon som vill gissa kön på bebisen i min mage utifrån nub eller skallteorin?