• kna1

Vi som vill plussa i oktober

charlottahofh skrev 2017-10-19 17:12:30 följande:

ska inte vara nått horisontellt streck på detta test :)

Men då vågar jag nog säga Grattis! De va ju ett streck där!
  • kna1

Hur går det för er allihopa? Någon som plussat eller fått mens?

Jag är på cykeldag 37 imorgon, fortfarande ingen mens och neg test idag på morgonen.. Fortsätter vänta men börjar bli otålig! Antingen får ju testen visa något tkr jag annars vill jag gärna ha mens så man kan börja försöka igen!

• kna1
    eiifos skrev 2017-10-20 12:38:46 följande:

Plussade förra veckan och la ut bild här , va så glad då vi försökt i 1 år. I tisdags var jag på hälsosamtalet hos bm och när jag kommer på jobbet en timme efteråt så bara hugger de till i rygg och mage och jag känner hur jag börjar blöda.. åker upp akut på gyn och där fastställer dom via vaginalt ultraljud att jag har ett pågående missfall ( v7+1 ) så otroligt ledsen och totalt förstörd åker jag där ifrån och är tvungen att släppa bomben för sambon när han kom hem på lunch :(

Nu vill jag bara blöda klart och hamna i fas känslomässigt och kroppsligt så vi kan försöka igen :(

Grattis till alla er som plussat : )

Styrkekramar! <3 jag håller alla tummar och tår på att det är er tur nästa försök!
  • kna1

Någon som vill hjälpa mig? Är inne på BIM+3 eller +4, (har senast haft cykel på 33 dagar, är nu på 38).

Är detta ett så kallat spökstreck? Någon som har erfarenhet?

• kna1

Nu kör jag en knäppis-varning här och ändrade kontrasten.. Eftersom förra bilden blev så ljus. Jag ska köpa ett annat Gravtest idag.. Blir galen på CB.. Blev galen på deras ÄL-test också..

Får helt enkelt vänta på mensen och testa om några dagar igen om den fortfarande inte dykt upp..
  • kna1

Jag ger nog upp denna månad.. Ingen mens, är på dag 40 i cykeln och jätte negativt på Gravtest.. Nu tar jag mig ett glas vin och väntar på min as sena mens!

Ga
  • kna1
    Jooosen skrev 2017-10-22 16:52:45 följande:

Samma här. Ingen mens inte gravid. Aldrig hänt att mensen hoppar över... lider med dig! Har tyvärr inger vin hemma ;) hehe

Ja de e så konstigt att de blir så just när man vill att cykeln bara ska gå på som vanligt så man kan försöka igen lixom. Man kanske påverkar psykiskt själv med sina tankar med än vad man tror? :/

Konstigt iaf, hoppas vår mens kmr snart så hoppas jag vi får plussa nästa månad! :)
  • kna1
    Jooosen skrev 2017-10-22 17:08:50 följande:

Vet inte! Misstänker att min äl ej kom denna månad för jag brukar känna det! Hoppas det bara är något sånt iaf... har varit rätt stressad senaste oxå.. det påverkar antar jag?

Jag tog ÄL test och fick positivt så antar att jag hade ÄL, hela den veckan myste jag och min man varannan dag men det satte sig inte denna gången då tyvärr.

Ja stress kan ju påverka absolut, man får väl köra lite yoga kanske :)
  • kna1
    hoppaspåbebis2018 skrev 2017-10-22 18:06:57 följande:

Ger också upp denna månad.. bim+ 6 neg test bim+4

Konstigt att så många ändå går över tiden för BIM när man faktiskt försöker med barn :(
  • kna1
    hoppaspåbebis2018 skrev 2017-10-22 19:02:13 följande:

Jaa det är såå störigt för man har ju ett liiiitet hopp kvar enda fram till mensen kommer.... tänkt ta ett test till på fredag om inget händer

Ja de e klart! Hoppet är ju det sista som sviker en.. De e väl lite därför jag längtar efter mensen nu så man slipper det där hoppet som gnager hela tiden :/ Håller tummarna för oss!
  • kna1
    Jooosen skrev 2017-10-22 18:16:59 följande:

Ja då är det nästan extra irriterande om man troligtvis haft äl! Tradigt.. haha ja man får försöka stressa ner på nå vis!

Ja det är skönt att kunna skriva av sig oxå! Vi är iaf försiktiga med att nämna något för familj och vänner.. Men då känner man sig ju rätt ensam i allt också. Jag håller tummarna för oss nästa månad!
  • kna1
    tiiitti skrev 2017-10-24 16:25:31 följande:

Som jag misstänkt i över en vecka ????

Grattis!! När i cykeln plussade du? :D

Själv är jag på BIM + 6 .. Inge mens och inge plus..
  • kna1
    Jooosen skrev 2017-10-22 21:06:04 följande:

Ja precis. Har sagt till min syster o två vänner. Men känns som alla blir gravida på löpande band ..

Hur går det för dig? Har mensen kommit eller kanske ett plus? :D
  • kna1
    Jooosen skrev 2017-10-24 20:59:03 följande:

Nix har inte testat sen förrgår o är bim+5 idag. Känner iiiiingenting! Så tror inte ja hade äl denna månad alls! Dudå??

Känner bara stickningar i tjejmagen då och då.. Ingenting annars. Är på BIM + 7 idag.. Är rädd att mensen blivit oregelbunden helt plötsligt.. Jag har lång cykel annars, på 33-35 dagar. Är nu på dag 42..

Ska du testa igen snart om mensen inte dyker upp? :)
  • kna1
    1213 skrev 2017-10-25 06:54:37 följande:

BIM+3 idag och negativt test... blir galen på det här..

You and me both! Mina test ser lika blanka ut och jag är på BIM +7.... :(
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober