Vi som vill plussa i oktober
ska inte vara nått horisontellt streck på detta test :)
ska inte vara nått horisontellt streck på detta test :)
Hur går det för er allihopa? Någon som plussat eller fått mens?
Jag är på cykeldag 37 imorgon, fortfarande ingen mens och neg test idag på morgonen.. Fortsätter vänta men börjar bli otålig! Antingen får ju testen visa något tkr jag annars vill jag gärna ha mens så man kan börja försöka igen!
Plussade förra veckan och la ut bild här , va så glad då vi försökt i 1 år. I tisdags var jag på hälsosamtalet hos bm och när jag kommer på jobbet en timme efteråt så bara hugger de till i rygg och mage och jag känner hur jag börjar blöda.. åker upp akut på gyn och där fastställer dom via vaginalt ultraljud att jag har ett pågående missfall ( v7+1 ) så otroligt ledsen och totalt förstörd åker jag där ifrån och är tvungen att släppa bomben för sambon när han kom hem på lunch :(
Nu vill jag bara blöda klart och hamna i fas känslomässigt och kroppsligt så vi kan försöka igen :(
Grattis till alla er som plussat : )
Någon som vill hjälpa mig? Är inne på BIM+3 eller +4, (har senast haft cykel på 33 dagar, är nu på 38).
Är detta ett så kallat spökstreck? Någon som har erfarenhet?
Jag ger nog upp denna månad.. Ingen mens, är på dag 40 i cykeln och jätte negativt på Gravtest.. Nu tar jag mig ett glas vin och väntar på min as sena mens!
Samma här. Ingen mens inte gravid. Aldrig hänt att mensen hoppar över... lider med dig! Har tyvärr inger vin hemma ;) hehe
Vet inte! Misstänker att min äl ej kom denna månad för jag brukar känna det! Hoppas det bara är något sånt iaf... har varit rätt stressad senaste oxå.. det påverkar antar jag?
Ger också upp denna månad.. bim+ 6 neg test bim+4
Jaa det är såå störigt för man har ju ett liiiitet hopp kvar enda fram till mensen kommer.... tänkt ta ett test till på fredag om inget händer
Ja då är det nästan extra irriterande om man troligtvis haft äl! Tradigt.. haha ja man får försöka stressa ner på nå vis!
Som jag misstänkt i över en vecka ????
Ja precis. Har sagt till min syster o två vänner. Men känns som alla blir gravida på löpande band ..
Nix har inte testat sen förrgår o är bim+5 idag. Känner iiiiingenting! Så tror inte ja hade äl denna månad alls! Dudå??
BIM+3 idag och negativt test... blir galen på det här..