• kna1

Vi som vill plussa i oktober

Anonym (SA) skrev 2017-10-17 18:03:44 följande:

Plussade igår ???? Borde vara i v 6 nu.

Vi hade egentligen inte pratat om att skaffa barn än, då vi bara varit tillsammans i 3-4 månader, men allt känns väldigt bra så jag hoppas det fortsätter så. Långdistans ca 40 mil men jag hoppas vi hittar en bra lösning på detta.

Håller tummarna för alla som kämpar där ute <3

Stort grattis!!! Va kul!
  • kna1
    saijda skrev 2017-10-17 18:08:20 följande:

Jag hoppas innerligt har sån längtan! Ah jag har BIM imorgon enligt appen. Åh vad spännande du får berätta sen, om du vill!

Ibland kan man ta test för tidigt också. Så egentligen så vet man inte fören mensen inte dyker upp. Nervöst nervöst!

Ne precis.. Bara att invänta mensen då.

Hur gamla är du och din partner om man får fråga? :)

Jag är 26 och min man är 27, vill så gärna egentligen hinna med 2 st innan jag är 30 men de kanske blir supertight med tid när man inte ens vet hur lång tid de kmr ta :/
  • kna1
    Queva skrev 2017-10-17 19:16:24 följande:

Jag inbillar mig va?

Jag ser tyvärr inget streck :/
  • kna1
    saijda skrev 2017-10-17 19:37:04 följande:

Jag är 23 och min man är 22 (dvs ett år yngre än mig) hehe :)

Man vet ju aldrig hur lång tid det tar. Jag håller tummarna för dig!

Härligt! :D Ja men då uppdaterar vi varann tkr jag! Kul att följas med alla test x)
  • kna1

Tog ett test imorse BIM + 1 idag.. La till bilden. Det är ju toknegativt? :/

Får invänta mensen och köra på nästa månad helt enkelt
  • kna1
    saijda skrev 2017-10-18 07:12:26 följande:

Jag läste om en som först fick negativt på BIM+1 (eller BIM) sedan fick en typ nidationsblödning och två dagar senare tack vare påtryckningar så tog hon ett nytt test som visade att hon var gravid. Så jag håller tummarna för dig!! :)

Enligt min app är det 62% chans att jag får mens idag men ingen i sikte ännu. Men rökmarkeringarna har flyttat sig :?

Ja hoppet är väl det sista som överger en (y) (vene om de där funkade men de ska vara en tummen upp).

När ska du testa? :D
  • kna1
    saijda skrev 2017-10-18 19:56:22 följande:

Ingen mens ännu. Jag hann beställa test innan jag började jobba idag (jobbar kväll inom vården). Är så sjukt nervös!

Åh hoppas det är vår tur nu. Håller tummarna :)

Berätta när du testat! Så spännande! Jag verkar ju inte fä nå plus här borta så hejar på er andra istället!

Har dock inte fått min mens idag heller, imorgon är cykeldag 36 och isf BIM + 3.. Så om mensen inte kmr imorn heller så kmr jag börja undra.. Har värk i äggstockarna dock..
  • kna1
    saijda skrev 2017-10-19 15:45:21 följande:

Väldigt märkligt min ?mens? eller vad det var slutade helt plötsligt och det har varit ljusrosa typ.

Vet ju inte om jag har haft så innan, kanske är ägget som fäste eller hur mycket brukar man blöda då? :0

Man kan väl blöda när ägget fäster, det kallas nidblödning tror jag? Ägget brukar väl fästa en eller två veckor efter ÄL? Eller? Har dålig koll på de. Men vi hoppas att det inte var mens! Har du gjort något test? :)
  • kna1
    charlottahofh skrev 2017-10-19 13:40:16 följande:

Vad tror ni om detta? är det ett tidigt plus eller ett spökstreck? hade ägglossning för 11 dagar sedan, gjorde ett clearblue early i förrgår och då var det helt vitt, idag så ser jag ett streck men har läst att många fått spökstreck med detta testet, vad tror ni..? 

Jag ser en svag skugga där! Men vad hände med det horisontella strecket? Är det inte alltid ett kontroll streck horisontellt på cb? :S
  • kna1
    Biddiboo skrev 2017-10-19 15:06:24 följande:

Jag hoppar också in här :)

Vi är på fjärde försöket nu. Är ny här på fl, känns så skönt att prata med andra i samma sits och man kan ventilera lite med andra som faktiskt förstår barnlängtan "ler"

Välkommen! Hur går det? :D
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober