Vi som vill plussa i oktober
Hoppar också in här, äl 1 oktober så för vår det är det bara att vänta. Plus att min sambo är bortrest dagarna innan beräknad äl, kommer hem på samma dag som äl ska vara. Försök nr 4 för vår del. :)
Hoppar också in här, äl 1 oktober så för vår det är det bara att vänta. Plus att min sambo är bortrest dagarna innan beräknad äl, kommer hem på samma dag som äl ska vara. Försök nr 4 för vår del. :)
Jag hoppar också in här. Äl den 2 oktober. Vi har kört oskyddat sen maj dock varit väldigt dåliga i sänghalmen fram tills nu i september så blir det andra riktiga försöket.
Hur klarar ni som försökt lite längre att gå vidare och försöka igen efter misslyckade försök?
Jag känner mig så otroligt dålig redan nu..
Har använt mig av äl test denna månaden. Har enligt min app äl imorgon söndag men fick positivt test idag, tror jag. ;)
Men min fråga är, när man får positivt äl test betyder det att man har äl idag eller betyder det att man har äl dom närmsta dagarna?
Lägger upp bild på mina äl test.
Tog ett test i morse, bim-5 men kunde inte hålla mig!
Tyckte mig kunna se ett svagt plus när jag precis tagit det. Sen efter ca 10min så plockade jag isär testet för att se om det syntes mer. Måste bara fråga vad ni tror och om ni ens ser?
Här är en bild när jag särat på testet (clearblue).
Här är en bild på det precis när jag tagit testet.
Idag är jag på bim -2 har testat sen bim -4 och fått svaga svaga plus med clearblue. Men dom blir ju inte starkare? Börjar tro att jag har fått spök på alla, även att jag har en stark känsla av att det tagit sig. Borde inte hcg:t höjts under dessa dagarna om det hade varit något? Eftersom jag sett ett mycket svagt plus på alla?
Bild från mitt test idag.
Behöver nog inte oroa mig för spök längre :p BIM+1
Hoppas bara den lilla vill stanna i magen denna gången... !