Inlägg från: Anonym (..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (..)

Vi som vill plussa i oktober

Hej, jag hoppar in här om de är okej. Jag testade med älstickor förra månaden för att försöka ta reda på om jag ens har ägglossning. Men fick inget utslag alls bara blanka test :( testade den här månaden också och fick för första gången ett utslag på ett test! Vad tror ni ägglossning snart? Hoppas på pluss..

• Anonym (..)
    Ericsson93 skrev 2017-09-20 21:26:54 följande:

Jag skulle gissa att det är på gång :) tar du ett test om dagen eller är det flera test per dag? :)

Jag har tagit ett test om dagen, är det bättre att ta fler om dagen?
  • Anonym (..)

Aa okej, det är ju smart!

• Anonym (..)

Hej igen, tycker ältestet visade svagare idag, kan jag ha missat stegringen?

• Anonym (..)
    Anonym (hmmm) skrev 2017-09-21 20:32:01 följande:

Graviditetskollen va? har aldrig fått fullt utslag på de trots äl känningar x) skulle gissa på att din äl är på den näst längst upp? men prova imorgon med och se om det är svagare eller starkare då

Okej, är det vanligt med dessa tester? Undra vad det beror på. Ja jag får testa imorgon och se helt enkelt, tack för svar :)
  • Anonym (..)

Hej igen alla hoppas verkligen vi träffade ägglossningen denna gången. Har cirka en vecka kvar till bim nu, håller tummarna för alla :)!

• Anonym (..)

Ser ni något? Bim-4/-5 idag :)

• Anonym (..)

Är det fler som stött på falska positiva test? Så tråkigt, har aldrig ens fått en linje förut och nu tror jag detta är falskt :(

• Anonym (..)

[quote=78065590][quote-nick]Jean89A skrev 2017-10-02 20:50:18 följande:[/quote-nick]Nej man kan inte få ett falskt positivt test [/quote

Tror man kan de för de var negativt dagen efter tyvärr :/

Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober