Inlägg från: Anonym (Alexander) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Alexander)

Min bebis kommer dö

Anonym (Sorg) skrev 2017-09-16 22:54:37 följande:

Min bebis kommer dö. Jag är utom mig och vet inte hur jag ska överleva.

Han föddes för tidigt helt frisk men insjuknade i hjärninflammation 11 dagar efter födseln. Han är idag 8 veckor.

Vi har honom hemma nu och inväntar det oundvikliga efter en dödsdom från läkarna.

Snälla hjälp mig någon ???? Hur ska jag kunna se på när min älskade lilla kille drar efter andan?

Jag vill krypa ur min egna kropp, känns som jag dör med honom.

Hur ska jag leva vidare efter det här

Hej TS misereble..

Tycker du ska ta reda på lite om en man som heter Alexander Eben. Alexander är en man som jag har för mig drabbades av akut hjärnhinneinflammation, något liknande det din son har, även om det kanske inte är precis samma sak. Alexander är en neurokirurg, som har studerat på det prestigefyllda universitetet Haward i USA. Han hamnade i koma och var hjärndöd, det fanns ingen aktivitet i hans hjärna helt enkelt, han var i princip död. Han påstår att han kom till paradiset/himlen när han låg i koma, han beskriver allt väldigt tydligt i sin bok. Han berättar att han tidigare var väldigt skeptisk till allt som hade med nära döden upplevelser att göra, precis som randomsvensken ju är. Men han har skrivit en bok om det, och han föreläser om det.
    Han är väldigt kunnig på hur hjärnan och människan fungerar, han har arbetat med hjärnan i årtionden.. I sin bok förklarar han ur ett vetenskapligt perspektiv att hans vistelse i himlen omöjligt kan vara en dröm eller inbillning.

">

Hur tänker du kring detta TS?

Svar på tråden Min bebis kommer dö