Äggdonation 2017
Hej! Hoppar in här för jag har så många funderingar kring ÄD som vore skönt att ventilera.
Mrs W- vad härligt stt ni äntligen är på gång! Förstår precis vad ni har gått igenom med er IVF-resa.
Jag och min man funderar också på ÄD i höst, privat. Vi har 2 barn sedan tidigare, som är våra genetiska och kom till efter 6 långa år av IVF- försök. Efter det var jag så trött på ivf-svängen och så glad och tänkte att jag var klar som hade fått mina barn. Men nu efter 4 år har jag börjar längta så efter ett syskon till dem. Vi har inga embryom kvar i frysen och min ålder är ett faktum ( 44 år) Så ska det bli en bebis till så måste vi försöka med ÄD. Vi har varit i kontakt med flera kliniker bl.a. Riga och st Petersburg och de har ingen kö så det är bara att "sätta igång" enligt dem. Men hos mig snurrar tusen tankar. Orkar kag detta igen? om vi lyckas, kommer jag känna annorlunda än när jag fick mina första barn? Är jag för gammal för att bli mamma igen? Jag vet att jag har haft fantastisk tur och att detta kan ses som lyxproblem, men jag hoppas att alla funderingar är välkomna här????.
Berätta gärna mer hur dina tankar går Mrs W?