Lämnat barnets pappa. Rädd
I flera år har jag levt med en man som misshandlat mig psykiskt. Han har hindrat mig från att använda klackskor och vissa kläder. Har inte fått gå ut o roa mig eller umgås med vänner . När jag var gravid kallade han mig hora och ville att jag skulle göra abort trots barnet var planerat. Han hotsde med att döda mig så att barnet oxå försvann om jag inte gjorde en abort. Knuffar och nedvärdering fortsatte hela graviditeten. När barnet bara var 2 veckor kom hot om att han kunde ta henne ifrån mig och att han och hans familj skiter i lagen och gör vad som helst! Han sa saker som att han ska knulla min mamma och knäcka min nacke. Efter detta vägrade jag skriva på vårdnad. Jag förklarade att när han visar sig bättre och blir snäll o jag kan lita på honom så kommer han självklart fä vårdnad men tills dess vill jag avvakta. Månaderna gick och det psykiska våldet fortsatte. Hora. Horunge. Pissluffare. Svenne hora.hund. Idiot. Psykfall och många fler saker jag fick höra blev en vardag. Vid ett tillfälle sa han till barnet att han skulle slå ihjäl mig, satt ner barnet på golvet o kom och började dra och putta i mig. Ett annat tillfälle höll han i barnet o pekade på mig o sa kolla där e ett cp. Han har kastat grejer skrikit och slagit sönder väggar framför barnet. Jag har försökt prata med honom så många gånger o bett honom att inte göra så framför barnet men det har aldrig blivit bättre. I övrigt har han gett oss allt vi behövt och varit snäll o så. Men sen kommer dom här sidorna.. Han säger saker som jag är din Gud jag har gett dig liv och jag kan ta ditt liv. Att han bestämmer o jag ska lyssna och gör jag inte det så får jag skylla mig själv att jag blir kallad fula saker. När jag inte vill ha sex så säger han att jag är meningslös och han vet inte ens varför jag lever. Det finns så mkt mer att berätta men det skulle ta timmar..
Jag lämnade honom. Polisen kom o tog oss till skyddat boende. En annälan har gjorts. Soc e inkopplade. Just nu e jag så rädd för två saker. 1. Att jag ska förlora mitt barn 2. Att han ska döda mig.
Mår dåligt. E rädd. Vad ska han ljuga ihop ? Vad kommer jag att bli anklagad för? Kommer han kidnappa barnet? Döda mig?
Kommer jag ha lagen på min sida? Snälla ge mig råd. Vill såklart att barnet ska få träffa sin pappa men e rädd och vet inte vad som kommer hända nu.. nån med liknande erfarenheter??
Kommer livet bli bättre??