• jennie08

BIM 18 september. Fler? Symptom?

Hej hej, jag borde ha Bim den 17 eller 18:e då min ägglossning kom betydligt senare än vad jag trodde. Så jag har inte stenkoll.

Några symtom har jag knappt, annars brukar jag vara väldigt skengravid med både illamående och molvärk. Men inte den här gången.

Vi får se hur länge jag klarar av att vänta med att testa. Brukar ha väldigt svårt för att hålla mig.

Hur mår ni andra?

• jennie08

Alla verkar ha ganska mycket olika symtom, jag har typ inga den här gången. Känns så hopplöst.

• jennie08
    Linae81 skrev 2017-09-12 10:52:17 följande:

Jag testade i morse tyvärr, det var negativt såklart och jag borde vara på äl +8 eller 9, vet inte exakt då jag inte testat för ägglossning. Känner mig fortfarande svullen och öm i både mage och bröst. Illamående mer till kvällen.

Vad använder du för test för att testa så tidigt?
  • jennie08
    Aurora1988 skrev 2017-09-12 11:09:47 följande:

Tappa inte hoppet! Jag testade plus förra månaden (med tidiga test från graviditetskollen) och innan dess hade jag inga symptom alls! (slutade dock i missfall.. Men ändå!)

Du kanske har rätt. Jag ska nog tänka tvärtom för alla andra månader när jag haft symtom så har jag ju faktiskt inte varit gravid.

Tack för uppmuntran :)
  • jennie08
    Linae81 skrev 2017-09-12 11:24:11 följande:

Clearblue med tidig detektion, man kan testa 6 dagar innan beräknad bim. Det står att det är 76% säkert från 6 dagar innan. Men jag är ju lite osäker var i min cykel jag är så det kan hända att det är för tidigt ändå.

Ah ok då vet jag :)
  • jennie08
    Aurora1988 skrev 2017-09-12 11:09:47 följande:

Tappa inte hoppet! Jag testade plus förra månaden (med tidiga test från graviditetskollen) och innan dess hade jag inga symptom alls! (slutade dock i missfall.. Men ändå!)

Och vad tråkigt med missfall :( Jag hoppas på ett fint plus för dig den här gången :)
  • jennie08
    Rut86 skrev 2017-09-12 12:37:33 följande:

Tack, vet inte om det syns här men... Det är testlagrets.

Jag tycker mig se ett streck, ett svagt men ett streck :) Spännande när du testar nästa gång.
Svar på tråden BIM 18 september. Fler? Symptom?