Aprilkulla skrev 2017-09-12 18:46:42 följande:
Hej alla!
Spännande att läsa olika symptom. Jag har idag kännt en värk på vänster sida av magen, som kommit och gått...fortfarande ömma bröst och den konstiga munn torrheten fortsätter :p
Ser att det är många som testar tidigt, undrar bara om ni inte blir stressade av att hålla på att testa? Kan ju vi visa negativt för att det är för tidigt helt enkelt. Jag väntar till mensen blir sen och testar först då :) Så har inte testa något dom tidigare försöken eftersom mensen alltid kommit hittills tyvärr.
Förstår känslan av att man är nyfiken självklart! :) Tänker bara att det måste vara tråkigt att få negativt för att man testar för tidigt. Hur resonerar ni?
Jag resonerar så att väntan är mer olidlig om man bara sitter och hoppas och väntar :,)
jag iallafall vill "försöka förkorta den olidliga väntan" och samtidigt blir det inte en lika hård käftsmäll när mensen kommer för hoppet sjunker ju lite för varje negativt test. Brutalt men så funkar det för mig.
och sen ääär det ju så kul att sitta och nästan kolla med förstoringsglas på dom där jädra testen :))