Inlägg från: Anonym (engångsartikel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (engångsartikel)

Hur går en exakt till med en One night stand?

Har alltid varit av kategorin att jag helst inte ägnar mig åt ons alls, även om det förekommit i min ungdom. Men oftast har det inte varit med intentionen att det skulle bli ett sådant för FÅ människor är så heta att jag bara MÅSTE ha sex med dem NU direkt liksom! Oftast har det varit med personer jag sett ute och liksom haft ett span på under en tid. Till slut har man hamnat hemma hos nån på efterfest och då har det smällt till, oftast runt kl 3 stängningsdax;) Eller så har jag nätdejtat nån och efter en tid bestämt träff för sex och så har dte varit ganska uppenbart redan från början att det inte skulle bli annat. På det viset är nätet betydligt bättre eftersom man kan bestämma  förväg. Däremot är verkligheten betydligt bättre för att man kan känna kemin direkt och spana in personen på håll innan man slår till. Det hela bygger ju på starkt fysisk attraktion, att man faller varandra i smaken och ätt båda är sugna på sex. Kanske dansar lite, nuddar vid varann, får feel.

Men de tråkigaste ons:en är de där man gärna velat träffas igen och de andra inte vill mer efter sex vilket ju då blir ett ofrivilligt ons. Sådant har jag råkat ut för en del...varför jag nu undviker sex om jag inte redan har lärt känna nån och gillar personen djupare.

Anonym (BenHur) skrev 2017-09-01 19:23:05 följande:
    Shit va genomtänkt, jag väljer ons för att det är skönare än att runka :)
    Jag väljer inte ons överhuvustaget för att sex med en främling ger mig mer än att onanera på lång väg. Däremot gillar jag att flirta och att ha en massa spänning och åtrå som flödar mellan tvp personer;) Det slår onani tusenfalt!
    Anonym (BenHur) skrev 2017-09-01 19:36:50 följande:
    Vi killar är enklare varelser :)
    Ja inte så spännande för oss kvinnor varför vi hellre låter bli och ägnar oss åt onani:P
Svar på tråden Hur går en exakt till med en One night stand?