Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Vad tycker ni om partiet"Medborgerlig samling"?

Medborgerlig samling är en SD-variant. Man är missnöjd med SD så man bildar ett nytt parti där man kan vara kollektivt missnöjda utanför SD. Verkar stå till vänster om SD medan Alternativ för Sverige står till höger om SD men till vänster om Nordiska Motståndsrörelsen.

Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Abegayle70 skrev 2018-07-12 04:22:31 följande:
    Jaså ? Är dom? Är det nihka säger sanningen uppenbarad?
    Jepp!

SD-vänliga Katarina Janouch har meddelat att hon ställer upp i riksdagsvalet för MED. Där kan hon fortsätta gnälla över att "Sverige kraschat av massinvandring".
  • nihka
    Anonym (John) skrev 2018-07-13 18:54:02 följande:
    Tänk vad kul när man kan hitta på vad andra tycker och sedan argumentera mot det.
    Fast det är sant:

Katerina Janouch
     har delat en länk

I ett Facebookinlägg, som publicerades i fredags, skriver Socialdemokraterna: ?En röst på Socialdemokraterna den 9 september innebär en röst på att SD inte ska få inflytande.? Jag tycker det är utmärkt att Socialdemokraterna en gång för alla slår fast att de är ett totalitärt och icke-demokratiskt parti. man må anse vad man vill om SD, men i ett land där all offentlig makt utgår från folket har inga partier rätt att försöka hindra ett demokratiskt valt parti från att vara med och styra landet. Det är dags för Socialdemokraterna att ta bort ordet ?demokrater? ur sitt partinamn.

• nihka
    Anonym (John) skrev 2018-07-13 18:51:28 följande:

Av det jag läst låter det som ett mycket bra parti. Förhoppningsvis kan de slå ut KD och L på sikt.

Och SD
  • nihka
    FDFMGA skrev 2018-07-13 18:49:33 följande:
    Mm, hon anser ju att man ska rösta på SD eller SD-plagiatet MED.

Dessutom befarar hon i en intervju med den rasistiska hatsajten avpixlat att valet kommer att manipuleras.

Självklart kommer valet inte att manipuleras, åtminstone inte av de partier hon hatar.

Valet blir inte som en omröstning på FL där SD:s nätarmé rycker fram med multipla nick, utan där gäller en person en röstSolig
    Trumptjatet all over again. Och då vann ju ändå karln.
  • nihka
    FDFMGA skrev 2018-07-13 19:28:05 följande:
    Mm, konceptet är detsamma även om det varierar vilka länder som för tillfället är aktuella: Ungern, Tjeckien, Turkiet, USA eller Sverige.

Samma skit men olika namn, vilket ju även gäller skillnaden SD MED.

Fast det är bra att det finns flera partier som slåss om samma väljare.
    Den fragmentering man länge befarat/hopats på börjar nu. Men de kan ju samarbeta i ett bajsbrunt block + Nordiska motståndsrörelsen. Vore ju "odemokratiskt" att inte ha med dem
  • nihka
    Anonym (Magica) skrev 2018-07-13 19:38:53 följande:
    Kan du länka det där på avpixlat?
    Man får inte länka till rasistiska sajter och de har bytt namn. Same shit, different name. GIYF.
  • nihka
    KillBill skrev 2018-07-13 19:38:34 följande:

Jag tycker att det är bra att polisen kallar en spade för en spade..

Erik Nord, chef i Polisområde Storgöteborg om MED-politikern Katerina Janouch beskrivning av situationen i Göteborg.

Katerina Janouch bor i Stockholm men kunde lika gärna ha bott i en annan galax.
  • nihka
    Anonym (Magica) skrev 2018-07-13 20:37:38 följande:
    Och Avpixlat är ett minne blott.
    Nej, det har bara bytt namn, Same skit, different name.
  • nihka
    Anonym (Magica) skrev 2018-07-13 19:45:50 följande:
    Jag vet att de bytt namn, därav frågan.

Vet inte vad din förkortning betyder.
    Googla!
Svar på tråden Vad tycker ni om partiet"Medborgerlig samling"?