• Anonym Ellliiin

Jä*la skit kropp!!

Oj vad ditt liv påminde mig mitt...... tyvärr.. det är hemskt med ett missfall och ännu hemskare med ett "ofrivilligt" missfall... har också fått pcos nu på senare år... livet kan verkligen vara bra orättvist ibland..

• Anonym Ellliiin
    Freijah skrev 2017-08-29 03:59:23 följande:

Jag kan inte sätta mig in i hur du haft det, och hur det hemsöker dig nu. Men jag måste bara säga att jag beundrar dig något oerhört!

Det krävs en stark människa för att ta sig ur en sån situation!

Jag hoppas av hela mitt hjärta att livet kommer behandla dig väl framöver! ?

Men åh.. tack kära du!! Jag tänkte ju försöka vara ett "stöd" för dig här ju! Hehe men vi kan kanske ge de till varandra!:D

"Grattis" till den nya mannen eller hur man ska formulera sig!! Man får verkligen en annan syn av de motsatte könet när man träffar på någon som visar sig vara miljoner gånger bättre!!

Jag håller med och desamma till dig!!!! ALL lycka i livet! De är vi värde efter allt vi varit med om..
  • Anonym Ellliiin
    Freijah skrev 2017-08-29 03:59:23 följande:

Jag kan inte sätta mig in i hur du haft det, och hur det hemsöker dig nu. Men jag måste bara säga att jag beundrar dig något oerhört!

Det krävs en stark människa för att ta sig ur en sån situation!

Jag hoppas av hela mitt hjärta att livet kommer behandla dig väl framöver! ?

Men oj... såg nu att det är nåt som blivit helt fel. För mig såg det ut som om ta svarade på min kommentar *funderar* men när jag sen uppdaterade sidan så var inte alls fallet så va konstigt... ursäkta mig
  • Anonym Ellliiin
    ElleJ skrev 2017-08-31 06:29:13 följande:

Tack för fina komentarer!?

Anonym ellliiin: Ja livet är orättvist ibland! Att inte kuna bli "så pass glad" som man borde vara för sina vänner som går barn och tycka livet är orättvist tär på en. Men jag tror (måste intala mig iaf) att vi blir starkare från att ha överlevt något sådant! Finns här om du vill prata mer ?

Freijah: Tack vännen!? Det betyder mer att höra än du någonsin kan tro!

Håller med.. man kan ju tycka att "vi om någon" borde förtjäna att få det att gå bra nu.... självklart missunnar jag ingen att få barn/vara gravid samtidigt som det är så sjukt orättvist!!!! Har man inte gått igenom tillräckligt än?...:/ *hjärta hjärta hjärta*
Svar på tråden Jä*la skit kropp!!