• smulan81

Nya vänner sökes i Borlänge/Falun

Hej!

Jag är en tjej som precis fyllt 36 år. Jag är inflyttad. Har två tonåringar.

Söker nya vänner i Borlänge eller Falun att hitta på saker med och umgås med.

Om du har barn spelar ingen roll och inte heller din ålder.

Skriv gärna en rad så kanske vi kan ses :)

• Svar på tråden Nya vänner sökes i Borlänge/Falun
  • Anonym (M)

Jag är från Dalarna. Är 26 år men åldern spelar väl mindre roll

• smulan81

Hej! Nej åldern spelar ingen roll ????. Är du från Blg? Vad har du för intressen och vad gillar du att göra?

• Anonym (M)

Bor lite utanför borlänge, men har bott i borlänge förut

Har en son på 4 månader som tar upp de mesta av min tid just nu. Men annars gillar jag att kolla på film, umgås med vänner, fika, promenera o fixa i hemmet. Du då?

• smulan81
    Anonym (M) skrev 2017-09-20 19:32:20 följande:

Bor lite utanför borlänge, men har bott i borlänge förut

Har en son på 4 månader som tar upp de mesta av min tid just nu. Men annars gillar jag att kolla på film, umgås med vänner, fika, promenera o fixa i hemmet. Du då?

Å va mysigt med en liten. :) jag gillat det mesta. Mina tjejer tycker jag om att vara med, pyssla i hemmet; resa, träna; fika,promenader. Hitta på spontana saker.
  • Anonym (M)

Ja det är himla mysigt men man glömmer ibland att njuta av tiden, de går så himla snabbt. Ändå önskar man ibland att han vore äldre. Hur gamla är dina barn?

• smulan81
    Anonym (M) skrev 2017-09-21 16:15:45 följande:

Ja det är himla mysigt men man glömmer ibland att njuta av tiden, de går så himla snabbt. Ändå önskar man ibland att han vore äldre. Hur gamla är dina barn?

Ja passa på att njuta. Tiden går otroligt fort. Mina tjejer är 13 och 15 år. Jag tycker inte alls att det är länge srn min tjej som är 15 föddes :) Nu är dem oftast ute med kompisar. Men jag förstår din tanke om när han blir lite äldre också så ni kan prata och hitta på saker :)
  • smulan81
    smulan81 skrev 2017-09-22 08:57:30 följande:

Ja passa på att njuta. Tiden går otroligt fort. Mina tjejer är 13 och 15 år. Jag tycker inte alls att det är länge srn min tjej som är 15 föddes :) Nu är dem oftast ute med kompisar. Men jag förstår din tanke om när han blir lite äldre också så ni kan prata och hitta på saker :)

Hur får jag kontakt med dig? Kan du skicka ett privat meddelande till mig?
  • Anonym (M)

Jag vet inte hur man gör det, haha. Ny här så förstår inte riktigt hur allt funkar kan du skicka till mig?

• smulan81
    smulan81 skrev 2017-09-20 16:17:52 följande:

Det blev massa frågetecken istället för glad gubbe :)

Eftersom du är anonym så kan jag inte det. Men om du trycker på mitt namn och går in på min profil så kan du skicka ett meddelande där :) du får testa
  • Lillaräkan1919

Hej! Söker också nya vänner i Borlänge! Känner absolut ingen här! 28 år och har en dotter på 12 dagar ???? bor i centrala Borlänge.

• smulan81
    Lillaräkan1919 skrev 2017-09-26 21:46:25 följande:

Hej! Söker också nya vänner i Borlänge! Känner absolut ingen här! 28 år och har en dotter på 12 dagar ???? bor i centrala Borlänge.

Hej! Kul att du skriver :) vart är du ifrån och hur hamnade du här? å va roligt med en så liten :)
  • Daniel1986

Kanske en död tråd men testar :)

Jag bor nära borlänge skulle varkligen vilja få lite nya vänner :)

Svar på tråden Nya vänner sökes i Borlänge/Falun