Inlägg från: Anonym (35 år med borderline) |Visa alla inlägg
  • Anonym (35 år med borderline)

Min sambo gör mig galen, borderline?

lämna henne nu hon kommer att hota dig ,hota med självmord hon kommer att ha döds ångest i månader försöka komma tillbaka genom att förföra dig ,vipps är ni ihop igen . Hon är ständigt otrogen och om du säger att hon får vara hur otrogen hon vill ,ett krav att hon berättar det före eller direkt efter och är ärlig ,med om det var bra eller totalt kass . Vilket hon inte kommer att göra för det tar bort det hon njuter mest av att lura dig att försörja henne för hon kan inte spara så några pengar på banken lär ni aldrig ha för dom har hon bränt på sprit o droger och män 
    det du ska göra först sluta bry dig på hennes sjuka njutnings moment hon älskar inte dig hon älskar dina pengar som möjliggör att hon kan gå bakom ryggen på dig och ge andra det du får be om i fall hon inte har ont i huvet just den dagen också
    njuta av sex med dig kommer inte att hända ,men du har ju verkligen ansträngt dig i 8 år så killen du är grym i sängen .Träffa en normal tjej älska med henne i 45 min 1 timme lungt med långa drag och gör allt du provat på din borderline som aldrig njutit av det (om hon njuter så är det för att hon låg med en annan för 1 timme sen)
    det tar lång tid att separera från en borderline kvinna 
    men håll ut sen kan du kolla på när hon träffar på fel kille som när han kommer på henne då går det riktigt illa för mrs borderlin/parasit kvinnan ,
    fotnot borderline kvinnnor är inblandade i 80% av allt våld i nära relation
    medellivslängden hos dessa kvinnor är 52 år och dom dör nästan aldrig av naturliga orsaker antingen våld eller gravt missbruk 
    så börja planera se till att du får behålla lägenheten annars flyttar nästa kille in dagen efter du flyttat ut så vill du slippa det så gör som jag säger
    varsegod 
    Anonym (Hmm) skrev 2023-09-21 05:53:08 följande:

Är det du som har manipulerat över din skuld på ca 300K till din tjej o idag tjänar jättebra som chef men vägrar betala skulden, fast det ju ifrån början var dina studier skulder? 

Näää visst jag är inte svartsjuk och jag älskade min borderline fru mycket
    men alla lögner vi hade en regel va otrogen men berätta att du bara måste ligga med A eller om du gjort något på fyllan berätta det 
    enkel regel följ den och du är den friaste kvinnan i ett äktenskap på jorden
    men nääää det är att gå bakom ryggen på mig det är en stor del av uphetsningen
    min fru jobbade natt skift ett år när jag träffade folk i den lilla stad vi bodde i 
    så frågade dom om min äkta hälft jag berättade att hon jobbade natten på fabriken
    alla stannade upp och sa oj du håll koll dom knullar på nattenskiftet alla sa det till mig alla utom min fru!
    det tog mig 2 år att separera från henne och om någon frågar mig hur va din fru
    ni var i hop från 1980-2015 35 år vem är hon mitt svar blir ingen aning
    nej hon har förstört mitt liv men jag förlåter och går vidare
    Anonym (Hmm) skrev 2023-09-21 05:54:30 följande:

Misstänker det då du började prata om att ha "hedern i behåll". 

Jag är dyslektiker men hedern i behåll . Heder för mig är ett noll ord 
    jag föddes med otroliga begåvningar stark spänstig intigent 
    lärde mig gånger tabellen när jag var 8 bara genom att höra syrran rabbla 
    den i rummet brevid mamma använed mig som gps från 5 års ålder 
    jag kan inte gå vilse ,, ,,! Jag var inte stor men vann alla idrotts tävlingar 
    i skolan klassens clown det konstiga var att vid 16 års ålder gjorde bus som skapade rubriker i tidningarna där journalister frågade mina lärare
    om mig och citat 16 åringen  beskrivs som mycket intelligent .?
    varför blev jag utsparkad vid vårterminen i 9 
    varför tog man inte tillvara på mig och mina begåvningar 
    nä för ingen bryr sig om någon annan
Svar på tråden Min sambo gör mig galen, borderline?