Min sambo gör mig galen, borderline?
lämna henne nu hon kommer att hota dig ,hota med självmord hon kommer att ha döds ångest i månader försöka komma tillbaka genom att förföra dig ,vipps är ni ihop igen . Hon är ständigt otrogen och om du säger att hon får vara hur otrogen hon vill ,ett krav att hon berättar det före eller direkt efter och är ärlig ,med om det var bra eller totalt kass . Vilket hon inte kommer att göra för det tar bort det hon njuter mest av att lura dig att försörja henne för hon kan inte spara så några pengar på banken lär ni aldrig ha för dom har hon bränt på sprit o droger och män
det du ska göra först sluta bry dig på hennes sjuka njutnings moment hon älskar inte dig hon älskar dina pengar som möjliggör att hon kan gå bakom ryggen på dig och ge andra det du får be om i fall hon inte har ont i huvet just den dagen också
njuta av sex med dig kommer inte att hända ,men du har ju verkligen ansträngt dig i 8 år så killen du är grym i sängen .Träffa en normal tjej älska med henne i 45 min 1 timme lungt med långa drag och gör allt du provat på din borderline som aldrig njutit av det (om hon njuter så är det för att hon låg med en annan för 1 timme sen)
det tar lång tid att separera från en borderline kvinna
men håll ut sen kan du kolla på när hon träffar på fel kille som när han kommer på henne då går det riktigt illa för mrs borderlin/parasit kvinnan ,
fotnot borderline kvinnnor är inblandade i 80% av allt våld i nära relation
medellivslängden hos dessa kvinnor är 52 år och dom dör nästan aldrig av naturliga orsaker antingen våld eller gravt missbruk
så börja planera se till att du får behålla lägenheten annars flyttar nästa kille in dagen efter du flyttat ut så vill du slippa det så gör som jag säger
varsegod