Varför ska man inte få köpa sex för?
Vad är problemet med att två vixna har frivilligt sex?
Vad är problemet med att två vixna har frivilligt sex?
Jag är så trött på dessa korkade frågor om varför prostitution inte är lagligt.
Läs på, finns massor av böcker som tar upp ämnet.
Tack och lov har vi i Sverige köpsexlag som skyddar stackars kvinnor dom tvingas sälja sig själva.
ingrn vill knulla massa okända män för pengar, ingrn vill känna rädsla att nästa torsk kanske våldtar en eller mördar en. Fruktansvärt äckligt att ens tänka att det dka bli lagligt.
Tack och lov har vi i Sverige köpsexlag som skyddar stackars kvinnor dom tvingas sälja sig själva.
ingrn vill knulla massa okända män för pengar, ingrn vill känna rädsla att nästa torsk kanske våldtar en eller mördar en. Fruktansvärt äckligt att ens tänka att det dka bli lagligt.
Varför skulle någon vilja då? Seriöst - varför skulle någon villa knulla främmande män för att få mat för dagen?
Det låter som att du gärna vill tro att det finns kvinnor som gladeligen gör sånt frivilligt för att kunna lura i dig själv att sexköp är ok.
Det är våldtäkt på kvinnor som oftast inte har något val!
Varför skulle någon vilja då? Seriöst - varför skulle någon villa knulla främmande män för att få mat för dagen?
Det låter som att du gärna vill tro att det finns kvinnor som gladeligen gör sånt frivilligt för att kunna lura i dig själv att sexköp är ok.
Det är våldtäkt på kvinnor som oftast inte har något val!
Av samma anledning som proffsboxning länge var förbjudet i Sverige och numera enbart är tillåtet om länsstyrelsen godkänner det.
Det är ett "yrke" där de yrkesverksamma utsätts för otroligt stora fysiska risker och ofta får psykiska problem. Ingen annan yrkeskategori utsätts för så mycket fysiskt våld, har så stor risk att bli mördade etc.
Sen förstår jag inte varför man skulle vilja betala för att få våldta någon.