• Fgkkkbvhhuj

Varför ska man inte få köpa sex för?

Vad är problemet med att två vixna har frivilligt sex?

• Svar på tråden Varför ska man inte få köpa sex för?
  • ecover

För att det i Sverige varken finns några drogberoende, alkoholister (vilket egentligen är samma, men ändå annorlunda) eller prostitution. Heller inte finns det några hemlösa i Sverige, de som syns på öppen gata är ju enbart dem som INTE VILL utnyttja alla dessa generösa erbjudanden från socialen.

Bara att åka till Danmark, Tyskland, Holland, Tjeckien, Polen...

• Drottning Ros

Men om det är frivilligt sex, varför då ta betalt?

Eller tror du att prostituerade har sex för nöjes skull??? Hahahahahahahaha!!!

Kan ju testa:

Säg till en prostituerad:

"Här är 3000 kr, du får dem och du f

• Drottning Ros

" här är 3000 kr som du får av mig. Sen får du avgöra om du vill gå hem eller om du vill suga av mig"

Handen på hjärtat, hur stor är sannolikheten att hon skulle välja det sistnämnda?

Så nej, "frivilligt" är det inte.

När du köpen en kropp köper du möjligheten att ha ofrivilligt sex utan protest.

• oanonym
    Sophan skrev 2017-08-20 20:31:01 följande:

Hur kan man ens tro att prostitution är frivilligt?

Självklart kan det vara frivilligt.
  • oanonym
    Drottning Ros skrev 2017-08-20 20:15:26 följande:

" här är 3000 kr som du får av mig. Sen får du avgöra om du vill gå hem eller om du vill suga av mig"

Handen på hjärtat, hur stor är sannolikheten att hon skulle välja det sistnämnda?

Det finns "vanliga" skådespelare som spelar in sexscener där dom gör allt utom "det sista".

Dom kan ligga och hångla i några timma nästan helt naken. Är det ok?

Zara Larsson lägger upp halvnakna bilder på nätet. Är det tvång?

Var går gränsen?
  • Sophan
    oanonym skrev 2017-08-20 20:35:51 följande:

Självklart kan det vara frivilligt.

Och hur vanligt är det tror du? ????
  • oanonym
    Sophan skrev 2017-08-20 21:40:54 följande:

Och hur vanligt är det tror du? ????

Ingen aning faktiskt.!!!!!!
  • felixS
    Drottning Ros skrev 2017-08-20 20:15:26 följande:

Så om din chef kommer till dig och gett dig din lön i förskott men sagt att du kan gå hem istället hade du då gått hem eller jobbat? Och om du valde att gå hem betyder det att du annars jobbar ofrivilligt?

Kanske ska ta det steget längre och olagligöra din profession?
Svar på tråden Varför ska man inte få köpa sex för?