• Sullulla

otrohet ....

Ja fick idag reda på att sambon varit otrogen när vi vänta vårat första barn... ( inne på 3e nu.. ) altså 5 år sedan... ett 20 tal ggr...men en kvinna som han är bästa vän med...

Jag är helt förkrossad ???? ha sa att d berodde på att vi hade för lite sex...
    Å han säger att han vill gifta sej och att han aldrig ska vara otrogen mer....
    behöver nån å prata med...

• Svar på tråden otrohet ....
  • Sullulla

Fick reda på de sv en slump...
    å att han för nån månad sedan skockat att han längta och önska att hon skulle bli hans älskarinna igen för mysiga stunder i skogen ????

• Sullulla

Nu har jag gett sambon en chans till!
    Men om dom någonsin har nån form av kontakt igen så är de tack och hej
    Och såklart om han rör någon annan ...
    nu undrar ja... HUR går man vidare?
    Jag kan inte hantera alla kännslor som kommer ... jag är arg, förbannad, sårad , ledsen, besviken, rädd, ångest

• Sullulla

Jag har pratat med henne också å gjort klart för henne att om dom någonsin pratar med varann så kommer dom båda få ett helvette

Jag står på mig att om de kommer fram nått så är de över,
    Kommer inte kunna lita på honnom som förr
    Å de vet han mycket väl, han är väl medveten om vilken idiot han är och han har också gråtit Och vill inget annat än att de ska vara vi

• Sullulla

:( mår så fruktansvärt dåligt
    Vaknar på nätterna i panik å gråter å gråter

Äter sen tidigare antidepp medecin samt ångestdämpande
    Men dom hjälps inte nu ????
    Går bra stundvis men sen kommer allt :(
    Hur kommer Man vidare ...

• Sullulla

De går upp å ner ,
    Men blir påmind ofta :(
    Han har skickat ett mess till henne å sagt att han inte vill eller kan ha nått med henne å göra nå mer för då lämnar jag och barnen honnom.
    Hon fattade tydligen inte när jag pratade med henne! Utan hon fortsatte messa han!
    Dom har varit vänner i 7 år .
    Men inte umgåtts nått senaste 5 åren men dom har ju pratat å så d vet ja, ingen hemlig vänskap mellan dom så e,
    Dom umgicks mycke för 5 år sedan när detta tydligen utspelade sej.. å d är mycke sånt ja funderar på , ja frågar om allt ja kommer på, hur ont d än gör å få reda på svaren men ja måste för å bearbeta .. han har aldrig varit så kärleksfull som han är nu så han gör verkligen sitt yttersta .

• Sullulla

Finns de verkligen inga killar/Tjejor som är djupt ångerfull och verkligen inte gör om de igen?

• Sullulla

Ja tror faktist han kan vara en av dom få % som faktist tar sitt misstag på allvar och inte gör om de..

• Sullulla

Vårat liv å sexliv ser helt annorlunda ut idag än då, han va 26 år, å va väl inte berädd på vad d innebar att vara gravid å
    Få bäbis .. å ja killar har ju stort sexbehov iaf min , så d va därför d hände, sexbristen ,
    Hade inget m att han va kär i henne lr nå sånt ..

• Sullulla

Står fast vid mitt ord att om Ja får reda på att dom hörs på telefon så tar ja mitt pic å pack å drar !
    Å han håller inte telefon hemlig utan vill ja se så får ja se..
    Å han har de medelande kvar som han skrev att han inte vill ha kontakt ned henne , så ser att de ej förts någon konversation

• Sullulla

Ja visst är d ren överlevnad... 10 års liv å vi äger ett lantbruk ,har masa djur , 2 barn å ett till om några veckor,

Svar på tråden otrohet ....