BF maj 2018
Kan någon bjuda in mig till fb gruppen också? Bf 7 maj :)
[email protected]
Kan någon bjuda in mig till fb gruppen också? Bf 7 maj :)
[email protected]
Hej
Plussade idag, blir tredje barnet. Vill gärna bli inbjuden till den slutna Facebook gruppen !
Jag kan inte inboxa dig. Kan du inboxa mig? Tack!
Vill inte skriva den här
Hmmm, kan inte se.. får jag lägga till dej på FB så är det kanske enklare?
Jag vill också gärna vara med i Facebookgruppen, kan någon skicka ett meddelande till mig så jag slipper skriva ut min e-mail här? :)
Man är inte anonym i gruppen . Men man kan inte leta upp gruppen på fb utan mäste bli tillagd sä endast medlemmarna i den gruppen som kan se dig . En regel i gruppen är att man inte får säg till någon om vilka som är medlemmar . Inte ens till sin partner . :)
Skulle också vilja vara med i Facebook gruppen. Dock fattar jag inte hur man skriver meddelande till varandra här på familjeliv då jag skapade kontot enbart för att vara ned i Facebook gruppen. Har nämligen gravidappen från familjeliv.
Är beräknad till 3/5 alt 4/5.
Hej alla o grattis till era plus! Plussat nu här oxå och bf 5/5 enligt appen. Skulle gärna hänga med i den hemliga fb-gruppen oxå, min mail är finskalejon@hotmail.com
Hej, jag är ny :)
Plussade iförrigår, bf 6-8maj, fått olika bf-svar.
Tog ut pstaven sista maj iår, fick första mensen efter 5v, andra mensen efter 3v, och tredje mensen kom aldrig ;)
Vi försökte bli gravida sen vi tog ut pstaven, men läst överdrivet mycket information genom google att det kan ta MINST ett halvår innan det sätter sig, så vi är superglada nu!!!
Väntar f.ö. 3an, har en 4,5åring och 2,5 åring.
Hörsägen säger att det finns en hemlig fb-grupp, är väldigt gärna med i den! :)
Hej Hej! :)
Plussade i lördags med nr.4
Bf 9/5
Har tre söner sen innan .
Är gärna med i fb gruppen Men kan inte skicka meddelande till dig.