• Emmson

BF maj 2018

Alla som vill vara med i gruppen, skriv pm till mig eller skriv eran mailadress här i tråden :) Jag kan inte heller skriva till alla och det blir så mycket jobb för mig att starta datorn för att skriva pm till alla. Ibland fungerar det från webbläsaren på mobilen, testa det om det inte fungerar från appen för er. 

• Emmson
    5467 skrev 2017-08-23 19:48:57 följande:
    Pmat dig om att gå med! :)

För de osäkra på hur, ta fram gamla vyn (ej mobilvy) uppe i rubrikerna finns en ikon som ser ut som ett brev. Så får ni klicka på nytt meddelande och skriva i Emmson.

( Det går inte att gå in på Emmsons profil, inte för mig iaf, då det står att den är privat. )
    Tack för förtydligan! :) Jag ska kolla mina profilinställningar.
  • Emmson
    Emmson skrev 2017-08-23 20:36:12 följande:
    Tack för förtydligan! :) Jag ska kolla mina profilinställningar.
    Enligt mina inställningar har jag inte låst profil, väldigt märkligt. Någon som är mer insatt och kan hjälpa mig?
  • Emmson
    Stjärnfamilj skrev 2017-08-25 12:41:19 följande:

Hej tjejer!

Får man hänga med i denna grupp! Plussade idag och med min uträkning är jag beräknad 9/5-18.

Livrädd med två missfall i bagaget. Är även väldigt gärna med i fb gruppen! :)

Grattis! Skicka meddelande till mig med din mailadress eller skriv den hör så lägger jag till dig :)
  • Emmson
    Karin8206 skrev 2017-08-25 19:15:08 följande:

Plussade för 1 vecka sedan och har bf 2 Maj! Är så glad men samtidigt nervös då jag fått missfall tidigare i v 11. Tredje barnet för oss.

Vill väldigt gärna vara med i fb-gruppen.

Min mailadress är [email protected]

Har bjudit in dig. Kolla din mail :)
  • Emmson
    Zunshin3 skrev 2017-08-26 17:28:53 följande:

Hej tjejer jag har ett problem. Jag har blivit oplanerat gravid, plussade igår när mensen var ca 4-5 dagar sen. Och har dumt nog haft oskyddat sex med två killar (vill inte ha några påhopp eller glåpord. Jag är redan tillräckligt bekymrad) dem båda killarna är underrättade och har sagt att vad jag än väljer så stöttar dem mig. Jag funderar om jag på något sett kan ta reda på mer specifikt när jag blev gravid och på så vis veta vem pappan är.

Mvc kan nog bekosta ett vaginalt ultraljud för att fastställla hur långt gången du är och på så vis få reda på när du blev befruktad. Annars kan du boka tid hos en gynekolog för vaginalt ultraljud. Jag tror det kostar ca 300-400, beroende på vart man bor. :)
  • Emmson

Nu har jag lagt till alla som skrivit sin mailadress. Ni får inbjudan via mail, så kolla där :)

• Emmson
    Zunshin3 skrev 2017-08-26 18:01:32 följande:

Oj det skulle vara smileys men blev frågetecken istället. Haha <3

Tyvärr funkar inte emojis :) Lycka till!
Svar på tråden BF maj 2018