hannaa2017 skrev 2017-11-21 20:04:53 följande:
Ja mammakläder har jag också svårt att hitta. De byxor jag har är från h&m och se var inte jättesköna tyvärr. Får nog hitta nya snart.
Har du gjort KUB?
Ska du ta reda på kön?
Snart kommer du nog få känna bebisens rörelser där inne :) det är en häftig känsla. :D
Jag föreställde mig att jag skulle få en flicka från början och enligt nipt visade det sig stämma.
Samma här, också byxor från H&M, tycker dem är helt okej men behöver fler haha, Har bara 1 par hittills :) tycker det är så svårt att beställa på nätet bara med passform och så :)
Gjorde KUB i v.13 och fick lägsta sannolikhet (1 på 20 000) så det kändes skönt! Mycket av oron släppte när allt såg fint ut och den lilla sprattlade på (hade små blödningar i början av graviditeten).
Har velat fram och tillbaka med kön haha, har egentligen alltid velat att det ska bli en överraskning vid födseln men nu när jag är gravid så kan jag typ inte hålla mig, så nyfiken! Blir ju en överraskning ändå! Min sambo vill dessutom gärna veta, så blir nog att ta reda på det ändå :) skiftar hela tiden med vad jag tror, ena stunden tror jag pojke och andra stunden tror jag flicka, så vi får väl se! :D
Ja, kan tänka mig att det är underbart att få känna bebisens små rörelser! Längtar så!