• Emmson

BF maj 2018

Kul att fler har hittat hit! Grattis till er alla :)

• Emmson
    luna21 skrev 2017-08-21 15:08:48 följande:

Ni som planerade era barn, vad lång tid tog det för er från att ni slutade med preventivmedel? :) Jag tog ut min p-stav den 13 juni och plussade den 16 augusti, måste ha väldigt lätt för att bli gravid då min pojkvän och jag ses ca en gång i veckan just nu :p

Bf den 21 april :D

Det var snabbt, bra jobbat :) För oss tog det fem försök, vissa månader var vi mer aktiva och vissa lite mindre.
  • Emmson
    Heatcore skrev 2017-08-21 14:50:14 följande:

Kul med många i månadsskiftet april/maj! Jag har också bf 27/4 :) jag är gärna med i en helt stängd grupp om det skapas en sån!

Jag tror de flesta av oss är beräknade 27/4?! Haha. Jag tänkte fixa en hemlig majgrupp snart, där man är välkommen om man är beräknad några dagar innan också, man kan ju bli flyttad.
  • Emmson

Jag försöker skapa en grupp på fb. Jag behöver lägga till minst en person! Någon frivillig? Jag tror det räcker med mailadress. Skicka meddelande om du/ni inte vill skriva här :)

• Emmson

Nu har jag gjort en grupp på fb för oss som är beräknade i maj, om man är beräknad i april går det också bra, men bara i slutet av april eftersom det ska vara en majgrupp. Så alla som har bf i maj eller efter 25e april är välkomna. Det är en hemlig grupp så ingen ser att ni är med i den, förutom medlemmarna :) Skicka meddelande till mig med er mailadress eller kommentera här :)

• Emmson
    luna21 skrev 2017-08-21 16:36:42 följande:
    Då gick det ju rätt snabbt för dig också! :) vilken vecka är du i? :)
    4+2 tror jag. Du då? :)
  • Emmson
    OxalisAcetosella skrev 2017-08-21 17:41:20 följande:

Hej allihopa,

Plussade i onsdags och har BF precis i slutet av april eller början av maj. Så jag blir gärna inbjuden till majgruppen på Facebook: [email protected]

Har en son på 17 månader och håller tummarna att den lilla vill stanna i magen. Grattis till alla <3

Grattis! :) Jag har bjudit in dig. Du har fått inbjudan i din mail :)
  • Emmson
    QueenAB skrev 2017-08-21 17:49:10 följande:

Jag vill gärna vara med i FB gruppen, hur gör jag?

Skicka din mailadress i meddelande till mig så får du en inbjudan på mailen. Den mailen du har kopplad till din fb :)
  • Emmson
    Emma1988 skrev 2017-08-21 18:10:25 följande:

jag vill gärna vara med i gruppen. emma.aellig @gmail.com

Lagt till dig. Kolla din mail :)
  • Emmson
    QueenAB skrev 2017-08-21 18:19:33 följande:

Jag kan inte skriva privat meddelande till dig, kan du pma mig så jag kan svara dig med min adress ?

Fixat :)
Svar på tråden BF maj 2018