BF maj 2018
Kul att fler har hittat hit! Grattis till er alla :)
Kul att fler har hittat hit! Grattis till er alla :)
Ni som planerade era barn, vad lång tid tog det för er från att ni slutade med preventivmedel? :) Jag tog ut min p-stav den 13 juni och plussade den 16 augusti, måste ha väldigt lätt för att bli gravid då min pojkvän och jag ses ca en gång i veckan just nu :p
Bf den 21 april :D
Kul med många i månadsskiftet april/maj! Jag har också bf 27/4 :) jag är gärna med i en helt stängd grupp om det skapas en sån!
Jag försöker skapa en grupp på fb. Jag behöver lägga till minst en person! Någon frivillig? Jag tror det räcker med mailadress. Skicka meddelande om du/ni inte vill skriva här :)
Nu har jag gjort en grupp på fb för oss som är beräknade i maj, om man är beräknad i april går det också bra, men bara i slutet av april eftersom det ska vara en majgrupp. Så alla som har bf i maj eller efter 25e april är välkomna. Det är en hemlig grupp så ingen ser att ni är med i den, förutom medlemmarna :) Skicka meddelande till mig med er mailadress eller kommentera här :)
Hej allihopa,
Plussade i onsdags och har BF precis i slutet av april eller början av maj. Så jag blir gärna inbjuden till majgruppen på Facebook: [email protected]
Har en son på 17 månader och håller tummarna att den lilla vill stanna i magen. Grattis till alla <3
Jag vill gärna vara med i FB gruppen, hur gör jag?
jag vill gärna vara med i gruppen. emma.aellig @gmail.com
Jag kan inte skriva privat meddelande till dig, kan du pma mig så jag kan svara dig med min adress ?