BF maj 2018
Kan du skriva till mig? Går inte att skriva till dig och skriver helst inte ut min mailadress!
Tack!
Kan du skriva till mig? Går inte att skriva till dig och skriver helst inte ut min mailadress!
Tack!
Ja då vet jag inte...fått mail av dig men fastnar sen på vägen..går inte
Jag avvaktar med att gå med i fb gruppen tills jag varit på UL, skriver här sålänge. :) BF 28/4, första barnet på andra försöket. Jag känner inga som helst gravid-symptom, eventuellt lite tröttare och mer flåsig än vanligt. Men det är så diffust. Jag har inte känt något illamående än så länge. Vad har ni andra för symptom? Jag blir orolig att jag typ fått ett tidigt mf, men vet inte om man då vanligtvis brukar blöda i samband med det. Eller så har bara inte symptomen trätt fram ännu. Ska försöka boka tid för ett tidigt UL för att lugna mig själv.
Emmson vilken grupp lögger du till alla i ?
Jag är admin i majgruppen den hemliga gruppen :)
MamatillL, er grupp går stt söka på samt visar medlemmarna om en klickar in på gruppens info.
Den som Emmson administrerar är sluten, hemlig och icke sökbar = går ej att se någon som helst info, medlemmar etc. för en utifrån så finns ej gruppen, det gör däremot din. :)
Hur kommer ni göra på era arbeten? Är rädd jag ska må illa och vara tvungen attavslöja de tidigare än jag önskar :(
Då kan jag passa på att fråga vad ni anser om en sak. Jag är ju endast 22, fyller 23 i höst så är både väldigt ung och känner mig lite vilsen haha nu när det är första barnet. Jag tänkte ju såklart vänta med att berätta för vänner och kollegor tills längre fram.
Men så tänker jag mycket på mamma. Hon är en av mina bästa vänner och det går inte en dag utan att jag pratar med henne. Kan det vara bra att berätta för henne redan nu? Känner att som ung och nybörjare kanske det kan vara skönt med lite tips och stöd från mamma och inte bara min älskade sambo?
Ni som vill in i fb-gruppen kan skriva pm till mig med era e-mailadresser kopplade till facebook.
Har Du fått meddelande av mig? Min FL app stängs av varje gång jag försöker skicka ett meddelande. ????
Har lagt till Ericamukki och ladystardust. Ni som vill med i fb-gruppen, maila gärna då jag mer sällan läser tråden.
Ser nu att många undrar om jag (ts) går att få tag i. Om ni läser det första inlägget står det att man ska skicka Pm med sin mailadress till mig om man vill bli medlem i fb-gruppen. Det går även bra att skicka till ciconiidae som också är admin :) Jag är inte aktiv här eftersom det är mycket enklare med fb-gruppen. Men jag loggar in för att läsa meddelanden. Så om ni skriver er mail här bland kommentarerna är det stor risk att vi missar det.
Alla är välkomna till gruppen :)
Jag är idag i vecka 9+2 med bf runt den 24 maj. Första barnet så det är förstås väldigt spännande och roligt!
Jag är gärna vara med i den facebookgruppen men vet inte hur jag blir tillagd. Jag har skickat meddelande till Emmson här på Familjeliv men Ciconiidae har privat profil så jag lyckas inte skriva till henne.
Min mailadress är annika_mysan@hotmail.com
Hej alla fina gravidmammor!
Jag är helt lost i den här djungeln när det kommer till barn (första barnet) BF 30/5. Är det någon som har börjat kolla på barnvagnar, sängar osv ? Har någon tips på vad man absolut bör ha efter förlossningen ? Hur är det med ammning av bebis? Är det någon som endast tänker amma utan mjölkersättning? Och vad gäller föräldrapenning, vad är bäst - att ta ut allt eller några dagar ? Ursäkta att det blev så många frågor vet verkligen inte vart jag ska vända mig. Vore så tacksam för alll hjälp.