BF maj 2018
Hej! Vill gärna vara med i fb gruppen :) Är i vecka 7+4 beräknad till ungefär 1/5-2018!
Mejl: Innebandy.ronja@gmail.com
Hej! Vill gärna vara med i fb gruppen :) Är i vecka 7+4 beräknad till ungefär 1/5-2018!
Mejl: Innebandy.ronja@gmail.com
Jag vill vara med i fb gruppen! :)
Mejl : fotbollsbruttan94@hotmail.com
Nu har jag bjudit in alla tror jag. Kolla er mail! Om ni inte fått inbjudan så skicka meddelande till mig, det är mycket lättare för mig att hålla koll då :)
Alla ni som vill bli medlem i fb-gruppen, läs huvudinlägget! Skicka eran mailadress till mig i meddelande. Gruppen är hemlig så ingen ser om ni går med i den. Välkomna! :)
Ni som testat med CB veckoindiaktor vad fick ni för resultat på BIM eller dagen innan ? Har haft 1-2 veckor sedan BIM -3 idag är BIM och fortfarande samma resultat :/
Emmson är du kvar i gruppen ?
Ser nu att många undrar om jag (ts) går att få tag i. Om ni läser det första inlägget står det att man ska skicka Pm med sin mailadress till mig om man vill bli medlem i fb-gruppen. Det går även bra att skicka till ciconiidae som också är admin :) Jag är inte aktiv här eftersom det är mycket enklare med fb-gruppen. Men jag loggar in för att läsa meddelanden. Så om ni skriver er mail här bland kommentarerna är det stor risk att vi missar det.
Alla är välkomna till gruppen :)
Nu är Facebook-gruppen tyvärr stängd för nya medlemmar.