BF maj 2018
Ok! Jag är övertygad! BF 25/5 ????
Känner mig också helt övertygad nu! Också BF 25/5 =D
Ok! Jag är övertygad! BF 25/5 ????
Hej!
Hela föra graviditeten följde jag en tråd som hade samma bf-månad som jag(BF mars 2015), men skrev aldrig nåt själv. Älskade att läsa vad alla upplevde och kände lite gemensamhet och det hjälpte mig att förbereda inför första bebis och förlossning.
Jag är nu gravid med nr 2 och börjat läsa i denna tråd, men denna gång vill jag vara med å skriva! ????
Jag har precis flyttat till ny stad med maken och dottern, men har inte skaffat några vänner här ännu.
Har precis gått in i vecka 18 och har ultraljud nu på fredag. Hoppas få veta kön då med ????
Hur står det till med er alla? Vet att ni skapat en Facebooktråd, men känner att jag vill stanna på FL. Någon mer?
Hej!
Vad roligt med fler i tråden :D jag stannar gärna också här på FL.
Spännande med ny stad :)
Är nu i v.19 (18+2) och har också mitt ultraljud på fredag, så spännande! Vill också veta kön :)
mår bra i övrigt och känner inte så mycket ännu, men det kommer väl nu i veckorna :)
Hur mår du annars? :D
Hej!
Har också fölljt denna tråd från och till men inte skrivit något, är i vecka 18 och har rul den 28 lite sent enligt mig själv men vissa får det senare, :))) Stannar gärna också här på fl eftersom jag inte använder fb. Har ni känt några fosterrörelser än, är det första barnet?
Kul att det är några kvar här :) jag gick precis in i v.21. Hade RUL i slutet av vecka 19 och det var en till synes frisk liten tjej :) var lite orolig innan för min mage är nästan obefintlig. På morgonen ser den platt ut! Känner ju att byxor börjar bli tighta och de tightaste jeansen har jag lagt undan. De senaste dagarna tror jag att jag känt bebisens rörelser, som små buffar. hon verkar ligga rätt långt ner.
Kul med lite liv i denna tråden! :)
Jag har också RUL denna veckan på torsdag. Längtar såå.
Ni får alla skriva och uppdatera hur RUL går för er och om ni får veta kön. :)
Jag har känt små buffar och fladder sen v. 16 och känner mer och mer nu. Mest på kvällarna när man vilar i soffan känner jag att det rör sig där inne emellanåt. Mysigt :)
kul att de flesta har rul snart :D uppdatera oss hur det går :)) Mysigt att många av er känner fosterrörelser jag känner inget speciellt än fast det är andra barnet, tror inte jag kände förrän i vecka 20 med dottern heller...
Hoppas verkligen på att få känna fosterrörelserna snart iaf :)) Lycka till alla på rul!
Samma här. Vill känna lillplutt nu! Vilken vecka är du i då? När har du rul?
Hej!
vad skoj för er, är storasyster glad :))min dotter är helt överlycklig och pratar om bebis konstant :)) jag har inte vart på rul än men på det tidiga ultraljudet som gjordes så sa de 20 maj. själv då? :)
Haha, tänk vad en graviditet kan göra! Mådde också illa och var extra känslig mot vissa dofter från v.7/8 fram till v.13, därefter gick det över :) har i övrigt mått rätt bra (hittils).
Detta blir mitt första barn :) i vilken ålder är ditt andra barn? mysigt och roligt med ett syskon! :)