BF maj 2018
Tack för alla värmande ord. Jag skriver såhär istället för jag vet inte hur man citerar alla i samma.
Gjorde hcg prov igår som visade 410 . Vilket inte stämmer för min vecka jag borde vara i enligt mens men gyn vissye inte om de kunde va en tidigare grav också. De va svårt att säga. För isf kan de va därför dom inte såg nått på vul. Skulle enligt förra mens vara i v 6+1 igår. Men är de tidigare så kanske de är förklaringen. Men jag plussade svagt på stickan den 6 sep. Så jag vet inte alls hur man ska räkna?
Rörigt värre i huvudet och jag tänker och funderar så mlt så blir helt yr i huvudet.. jag har inte heller ont.. Utan med "obehag" typ mol.. Men de är väl också för att man vet om att de eventuellt kan starta. Jag vet inte alls. Vi får väl se om.blödningen kommer eller så får jag avvakta till 28 och se vad de säger så.
Kommer ihåg med mitt första barn så hade jag 3 tidiga vul på grund av diverse problem och då såg de inget heller i vecka 6 typ så fick komma tillbaka efter ca 2 veckor för att dem ens ska kunna se något, men då såg de inte ett hjärta.
så fick återigen komma tillbaka efter ca 2 veckor för att äntligen se ett hjärta, var då i vecka 8+ något?
All väntan var hemsk men samtidigt sa dem att det är bättre o vänta lite längre för att vara på den säkra sidan en att gå alldeles för tidigt och bara få negativt svar!
Hoppas det går bra för dig hur som helst och att de hjälper dig med allt vare sig det är positivt eller negativt!
kramar på dig!