• 5467

BF maj 2018

Plussade svagt idag, bim -3.

Följer den här tråden lite tills det visar sig mer tydligt :)

Hoppas det blir tredje gången gillt för oss!

• 5467
    Emmson skrev 2017-08-23 19:42:26 följande:

Alla som vill vara med i gruppen, skriv pm till mig eller skriv eran mailadress här i tråden :) Jag kan inte heller skriva till alla och det blir så mycket jobb för mig att starta datorn för att skriva pm till alla. Ibland fungerar det från webbläsaren på mobilen, testa det om det inte fungerar från appen för er. 

Pmat dig om att gå med! :)

För de osäkra på hur, ta fram gamla vyn (ej mobilvy) uppe i rubrikerna finns en ikon som ser ut som ett brev. Så får ni klicka på nytt meddelande och skriva i Emmson.

( Det går inte att gå in på Emmsons profil, inte för mig iaf, då det står att den är privat. )
  • 5467
    MamatillL skrev 2017-09-01 14:50:12 följande:

Emmson har skrivit i slutna majgruppen och gjort "reklam" för sin grupp ( om Emmson nu är den jag tror ) . Sa till henne att det finns en hemlig redan så vi alla kan samlas där och prata och dela tankar och tips ????

MamatillL, er grupp går stt söka på samt visar medlemmarna om en klickar in på gruppens info.

Den som Emmson administrerar är sluten, hemlig och icke sökbar = går ej att se någon som helst info, medlemmar etc. för en utifrån så finns ej gruppen, det gör däremot din. :)
  • 5467
    5467 skrev 2017-09-01 16:12:26 följande:

MamatillL, er grupp går stt söka på samt visar medlemmarna om en klickar in på gruppens info.

Den som Emmson administrerar är sluten, hemlig och icke sökbar = går ej att se någon som helst info, medlemmar etc. för en utifrån så finns ej gruppen, det gör däremot din. :)

Så förtydligar att jag hellre stannar i den gruppen som Emmson administrerar. Är endast intresserad av fullt sluten och hemlig grupp, MamatillL
  • 5467
    MamatillL skrev 2017-09-01 19:02:50 följande:

Men herregud har du inte läst : ) jag har skrivit HEMLIG och att ingen ser att ni är medlemmar . Men med tanke på tonen här inne är jag inte sugen på att ha er som medlemmar dä vi bara är hos och glada i min och de andra tjejernas grupp . Ha de

Såg sen vad du skrev, och bara hade nämnt den där hemliga synliga gruppen. Har förstått att det är flera grupper! Inte meningen :) Trist att det blev flera grupper som plötsligt skapades ur den här tråden så det blev väldigt rörigt. Hade ju givetvis varit kul om det varit en och samma från början.
  • 5467
    Iväntanpånr2 skrev 2017-10-19 20:44:55 följande:

Emmson är du kvar i gruppen ?

Emmson är kvar! Men skriv till ciconiidae om du vill komma med i fbgruppen :) maila tror jag C föredrog.
Svar på tråden BF maj 2018