BF maj 2018
Plussade svagt idag, bim -3.
Följer den här tråden lite tills det visar sig mer tydligt :)
Hoppas det blir tredje gången gillt för oss!
Plussade svagt idag, bim -3.
Följer den här tråden lite tills det visar sig mer tydligt :)
Hoppas det blir tredje gången gillt för oss!
Alla som vill vara med i gruppen, skriv pm till mig eller skriv eran mailadress här i tråden :) Jag kan inte heller skriva till alla och det blir så mycket jobb för mig att starta datorn för att skriva pm till alla. Ibland fungerar det från webbläsaren på mobilen, testa det om det inte fungerar från appen för er.
Emmson har skrivit i slutna majgruppen och gjort "reklam" för sin grupp ( om Emmson nu är den jag tror ) . Sa till henne att det finns en hemlig redan så vi alla kan samlas där och prata och dela tankar och tips ????
MamatillL, er grupp går stt söka på samt visar medlemmarna om en klickar in på gruppens info.
Den som Emmson administrerar är sluten, hemlig och icke sökbar = går ej att se någon som helst info, medlemmar etc. för en utifrån så finns ej gruppen, det gör däremot din. :)
Men herregud har du inte läst : ) jag har skrivit HEMLIG och att ingen ser att ni är medlemmar . Men med tanke på tonen här inne är jag inte sugen på att ha er som medlemmar dä vi bara är hos och glada i min och de andra tjejernas grupp . Ha de
Emmson är du kvar i gruppen ?