Inlägg från: Iväntanpånr2 |Visa alla inlägg
  • Iväntanpånr2

BF maj 2018

JuliaM skrev 2017-09-11 16:35:45 följande:

Hej alla mammor :)

Jag är helt helt ny här på familjeliv men fick nog(?) precis reda på att jag har någonting litet underbart i magen. Vad tror ni? Ser ni det blåa strecket i min bild? Känns som att man inte vågar bli glad!

Men är det så turligt så har jag plussat äl+10 och har bf 26/5 2018 och detta blir då min 1a lilla bebis och första graviditet. Jag är 26 år och min kille 38 och detta blev vårt andra försök :) men man blir ju redan så rädd att något ska gå fel att man inte riktigt vågar bli glad..

Grattis till er alla blivande!

Tycker det är ett tydligt streck : ) Så jag säger grattis till grynet i magen : D
  • Iväntanpånr2

Finns en grupp på fb nu som som jag hitade nu som heter " Bf Maj Juni i Göteborg " .  Om här är några Göteborgare som vill va med i den . Nystartad verkar. det som :)

• Iväntanpånr2
    Emmson skrev 2017-08-19 12:11:24 följande:

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

Emmson är du kvar i gruppen ?
  • Iväntanpånr2
    Lanza2017 skrev 2017-12-13 08:43:41 följande:
    hehe förstår det :)) samma här är så otålig och vill bara känna något snart så att man vet att man är gravid på riktigt, när man väl känner bebis så är det en bekräftelse ju :)) Har en till dotter på 3 år hur gammalt är ditt?

Lycka till på rul så spännande :)))
    Hej :) Också gravid med nr 2 och har en dotter som nyss fyllt 3 år. Lillebror som ligger i magen :) När har du bf =) ?
Svar på tråden BF maj 2018