Inlägg från: löparenbe |Visa alla inlägg
  • löparenbe

BF maj 2018

Trodde att mensen hade kommit i förgår eftersom jag blödde. Men det blev aldrig något mer så bestämde mig för att testa på morgonen idag. Det var positivt!! SÅ glad! Garvtestet visade 1-2 veckor gravdi :) 

Min man är inte hemma.. ska iväg och träna nu. Sen ska jag överaska honom ikväll när han kommit hem! Sa till honom att mensen kommit förut så han lär inte misstänka något :D 

Ringde 1177 om blödningen också. Tydligen väldigt vanligt att få en blödning när mensen skulle ha kommit. Hade ingen aning :) 

Kul att hänga här!

• löparenbe

Känner mig helt borta. Eller rättare sagt okunnig. Räknar man graviditetsveckor från senaste mensen? Eller från när man tror man hade ägglossning? :)

• löparenbe
    pandoraDiem skrev 2017-09-10 19:19:32 följande:
    De räknas från senaste mensen :) mest för att det kan vara svårt att veta när man faktiskt hade ägglossning
    Ahh tack för svaret! Så man hamnar i v.4 automatiskt när mensen är missad fast att man troligen hade ägglossning i mitten av cykeln? :)

Tack för svar och hjälpen <3
  • löparenbe

Går in i v.11 imorgon. Såg hjärtat slå i V8 på grund av mindre blödningar fick vi komma på kontroll. Blödningarna som var ca en femma varannan dag försvann för 2 veckor sen. De kunde heller inte se vart de kom ifrån.

Någon som känner att man vågar slappna av snart??

Svar på tråden BF maj 2018