BF maj 2018
Hej. Plussade förra veckan. Bf 6 maj enligt appen. Trodde inte jag va gravid då jag hade en nidblödning som jag trodde var sparsam mens och ej sex efter det. Så vart lite chockad. Har en 2,5 åring redan, med henne hade jag en liten nidblödning.
Tyckte att jag började må dåligt och fick avsmak för kaffe och snus(snusa en dosa om dagen normalt) så testade och vart ett starkt plus! Jag mår fruktansvärt illa. Får kväljningar hela tiden och måste proppa i mig nåt för att må bättre, inte spytt än men kommer nog snart känns de som. Men mår bra mycket mer illa än med dottern. Tycker jag sväller upp snabbare nu också. Bara v 9 och kan inte knäppa mina jeans, med dottern märktes det inte på magen förs en vecka 16 ca. Har hört att man blir större med andra barnet.
Läser i tråden att många gör UL tidigt i graviditeten, lite nyfiken på varför? Är det rutin i eran kommun? Eller begär ni det? Här får man första UL först runt v 17-18. Har inskrivning hos BM 31 Oktober, även detta sent jämfört med vissa andra... Här är det v 12 för inskrivning.