Inlägg från: Svartpeppar |Visa alla inlägg
  • Svartpeppar

BF maj 2018

Hej, en till majbebis på g här, beräknad födelse 18 maj. Jag är jättenojig och orolig människa som inte vågar hoppas något än. Jag är liksom den som alltid tänker: det kommer hända mig. Jag var tom helt säker på att jag inte skulle kunna bli gravid. Men så gick det redan efter 2 månader, helt chockad. :P
    Jag har bestämt mig för att göra KUB-testet och det oroar mig jättemycket just nu.
    Skulle vara roligt att ha närmare kontakt med någon/några som också ska föda i maj. 

• Svartpeppar
    Tigrezzz skrev 2017-10-08 11:46:18 följande:
    Hej!

Känner igen mig i det du skriver...jag var också orolig redan innan jag blev gravid men det gick på 3 månader...har nu bf 20/5!

Har du några symtom?

Tycker mina kommer och går väldigt,jobbigt!

Har du barn sen tidigare?

Jag har en son på 5 år...är själv 34 år och kub inbokat om drygt 3 veckor...
    Jo, man har ju mått bättre om man säger så. Känns som att jag kan spy när som helst bara jag tänker på det. Men det går ändå hyfsat bra på jobbet, som tur är. Nu längtar jag bara tills det går över. 

Nej, jag har inga barn. Hur var din förra graviditet? Med symtomen i början och så. Jag bara längtar tills den här första perioden är över. 
Svar på tråden BF maj 2018