Lanza2017 skrev 2017-09-23 08:45:54 följande:
Har läst denna tråd länge och även följt alla ett tag från andra trådar, så beklagar verkligen att dem inte såg något, men samtidigt kan jag inte låta bli att undra om det var alldeles för tidigt för att se något?
Kommer ihåg med mitt första barn så hade jag 3 tidiga vul på grund av diverse problem och då såg de inget heller i vecka 6 typ så fick komma tillbaka efter ca 2 veckor för att dem ens ska kunna se något, men då såg de inte ett hjärta.
så fick återigen komma tillbaka efter ca 2 veckor för att äntligen se ett hjärta, var då i vecka 8+ något?
All väntan var hemsk men samtidigt sa dem att det är bättre o vänta lite längre för att vara på den säkra sidan en att gå alldeles för tidigt och bara få negativt svar!
Hoppas det går bra för dig hur som helst och att de hjälper dig med allt vare sig det är positivt eller negativt!
kramar på dig!
Hej ! Okej. Ja de var de hon sa att de kunde vara så.. Men jag är säker på missfall nu.. i lördags ( på min födelsedag) kom de igång. Blödde mkt och klumpar.. har fortsatt sen dess.. Jag har inte speciellt ont men blöder men ändå normalt som en mens ungefär. Men de kommer mkt klumpar osv :(.. det värsta i hela detta är att jag är så förbannad yr i huvudet :( så pass att jag mår illa av de.. Men jag är hemma från jobb dessa två dagar jag skulle jobbat nu i veckan innan jag ska tillbaka till gyn på torsdag.. då hoppas jag att dom kan se om det är nått kvar att blöda ut eller om allt kommit ut... Men det jag tycker är " spännande" vilket låter fel men iaf jag har verkligen inte haft jätte ont som alla pratar om.. heller inga floder utan som.en vanlig mens med lite svagare mensvärk.. dock är klumparna nått helt annat mot vid mens... så ja man behöver inte ha ont vid missfall..