• JuliaM

BF maj 2018

Hej alla mammor :)

Jag är helt helt ny här på familjeliv men fick nog(?) precis reda på att jag har någonting litet underbart i magen. Vad tror ni? Ser ni det blåa strecket i min bild? Känns som att man inte vågar bli glad!

Men är det så turligt så har jag plussat äl+10 och har bf 26/5 2018 och detta blir då min 1a lilla bebis och första graviditet. Jag är 26 år och min kille 38 och detta blev vårt andra försök :) men man blir ju redan så rädd att något ska gå fel att man inte riktigt vågar bli glad..

Grattis till er alla blivande!

• JuliaM
    Edalia skrev 2017-09-11 16:46:25 följande:

Jag vågar mig på ett grattis för jag ser då ett streck iaf . Starkare än mitt första positiva var på äl+9 

Så grattis :D 

Här är mitt första positiva . det syns knappt hahaha så ditt tycker jag absolut är positivt ;)

Åh det ger mig hopp! Är det din nuvarande grav? Vilken vecka är du i nu? :) Grattis!
  • JuliaM
    Charlieellerså skrev 2017-09-11 16:59:15 följande:

Helt klart positivt. Grattis

Tack för det! Ibland tror man att man ser saker bara för man vill..
  • JuliaM
    Edalia skrev 2017-09-11 17:17:38 följande:

Ja det är min nuvarande graviditet, väntade till äl+12 och tog ett digitalt som bekräftade det ;) , är i v.6 nu :) 

Tack! :D

Haha exakt detsamma här.. inköpt, ska bara ha någon dags tålamod ????
  • JuliaM
    Iväntanpånr2 skrev 2017-09-11 21:38:38 följande:
    Tycker det är ett tydligt streck : ) Så jag säger grattis till grynet i magen : D
    Tack så myycket =) Jag tog ett nytt imorse som visade tydligare så nu får man nog lov att vara lyckligast i världen :D
Svar på tråden BF maj 2018