BF maj 2018
Hej! Har BIM idag och plus på stickan (plussade för någon dag sedan men har inte trott på det förrän idag) :) Har två barn sedan tidigare 4 och 6år. Inte mkt symptom än så länge , lite tröttare på kvällarna bara :)
Hej! Har BIM idag och plus på stickan (plussade för någon dag sedan men har inte trott på det förrän idag) :) Har två barn sedan tidigare 4 och 6år. Inte mkt symptom än så länge , lite tröttare på kvällarna bara :)
Funderar på mitt plus. Jag plussade på Äl + 8 redan nu när jag kollat mina anteckningar. Körde med Äl-test. Plussade med digital 1-2 veckor på Äl + 10. Har aldrig fått gravid på digitala innan bim förut. Hcg måste stigit fort denna gång. Kanske fäste ägget snabbt? Kanske därför kag mått illa tidigare än någonsin nu också.
Stort grattis! :D
Vad kul att vi har BF samma dag! :D
Samma här 7/8 :D
Roligt med fler som har samma datum :D
Några symptom ännu? :)
Hej hej! Jag hoppar in här jag med Plussa igår på bim-5 så än är det väldigt tidigt. Men eftersom vi sagt att vi inte ska berätta för någon tidigt denna gång (fick tidigt mf i början av sommaren) så behöver jag ett ställe där jag kan få säga det högt så det känns verkligt Tredje barnet, beräknad bf ca 20maj.. Grattis till alla andra här som fått plus
halloj! Jag plussade i går! Så spännande! Har två barn sen innan! Bf blir runt den 14 maj tror jag... då jag har en cyckel på ca 39 dagar så är det inte så lätt att skriva in i dom där gravid apparna ????
Grattis till er alla!
Stort grattis! :D verkar som att vi är några stycken med BF 14e maj, ska bli så roligt att följa alla och se hur lika/olika graviditetrena kan se ut i samma stadie :D
Hej på er! :D
Tänkte höra om det är någon här inne som ännu blivit illamående och i vilken vecka startade det ? Är idag i v.5 (4+4) och känner inte av något illamående.
Önskar nästan att jag hade det så att man kunde veta att allt är bra, då mina symptom är rätt få haha. Antar dock att jag kommer få ångra att jag sagt det när det slår till (a)
[quote=78011177][quote-nick]jane87 skrev 2017-09-12 22:19:12 följande:[/quote-nick][/quote]
Mina är 4 och 6 :)
Idag gick jag in i vecka 8 Jag börjar lugna ner mig nu och är inte så orolig som jag var i början med missfall. Jag trodde jag hade bf 27 maj men jag var längre gången än jag trodde. Jag har nu bf den 20 maj istället. Någon mer som är bf den 20 Maj?
Jag väntar med att gå med i fb gruppen för såg att mina vänner kan se om jag är med. Lite känsligt fortfarande då mina föräldrar inte ens vet om det. (Jag vet inte hur jag ska berätta för dom) Men jag kommer in i gruppen sedan.
Vi ska kolla på bebisen den 24. Jag och min partner ser jätte mycket fram emot det. :D
Juste! Jag slutade röka tvärt när jag fick reda på graviditeten. Jag har snart varit rökfri i 3 veckor. Känner mig så stark. Någon mer som slutade och röka?