BF maj 2018
Jag plussade förra veckan:) bf i slutet av april ????????
Mitt första barn, är i vecka 6 (5+1) enligt min app.
Jag har fruktansvärda smärtor i magen, någon annan som också har så? ????
Jag plussade förra veckan:) bf i slutet av april ????????
Jag har fruktansvärda smärtor i magen, någon annan som också har så? ????
Jag har oxå en deö smärtor i magen lr runt äggstockarna så jag tror nästa att mensen kommer .
[quote=77944687][quote-nick]luna21 skrev 2017-08-21 06:32:02 följande:[/quote-nick]Jag plussade förra veckan:) bf i slutet av april ????????
Jag har fruktansvärda smärtor i magen, någon annan som också har så?
Jag har också börjat få sjukt ont i magen (4+4 idag). Smärta som liknar mensvärk? Skulle inte kalla det fruktansvärda smärtor eftersom jag är van vid mensvärk från helvetet. Valde dock att gå hem från jobbet idag när jag nästan blev kallsvettig på kontoret. Gött att man kan jobba hemifrån!
Tycker dock att det verkar som om vi kan vara lugna då det säkert är växtvärk (livmodern som växer).
Jag är absolut ingen expert men tycker att det låter logiskt. Min sambo sa att man väl borde vara glad åt att man känner nått för då händer det väl grejer där inne i magen?! Försöker tänka så för att lugna nerverna:)
Ni som planerade era barn, vad lång tid tog det för er från att ni slutade med preventivmedel? :) Jag tog ut min p-stav den 13 juni och plussade den 16 augusti, måste ha väldigt lätt för att bli gravid då min pojkvän och jag ses ca en gång i veckan just nu :p
Bf den 21 april :D