• Ildus

Vi som vill plussa i september

Hej, inväntar med ett plus på stickan. Andra försöket och kunde inte hålla mig i fredags 8/9 så köpte ett test o kissade men negativt. 13/9 ska jag ha min mens men inga symtomet alls. Vad tror ni? Testet i fredags stämmer va? Hade ni några symtomet så tidigt?

Kan inte tänka på något annat.... Tänkte att det är roligt att bolla med andra som tänker lika mycket som mig ????

• Ildus

Exakt samma för mig. Förkyld och haft ont i halsen. En aning ont i magen men det brukar jag ha innan bim. Du har kunnat hålla dig att inte testa dig? Jag har ett barn som tidigare men då va de inte planerat så kommer inte ihåg hur jag kände sist. Antagligen inget.

• Ildus

Idag har jag till och från hela dagen känt mig yr, inte illamående men konstig. Vill så gärna testa mig igen men samtidigt vill jag inte bli besviken. Får för mig att jag inbillar mig och känner efter. Dom jag skrev innan, förkyld med. Så allt kanske beror på de. De tidiga testet jag tog förra veckan borde väl visat liiiite om jag hade några "gravidhormoner" i urinet? Dela gärna med er med era symtomer? Hade äl 30/8. Så många dagar sedan nu...

• Ildus

Det förstår jag, trodde det skulle gå direkt. Naiv! Men när jag blev gravid sist gick det jätte fort.. förstår att 6ggr känns långtid. Hoppas verkligen det tar sig snart!

Synd stt man bara har äl en gång i månaden.

Tur att jag arbetar inatt så jag inte testar mig redan... vill helst inte testa mig försen till helgen om den är sen.

Har du barn inann?

Eram92

• Ildus

Ja min flytningar är samma som vanligt men väldigt känslig. Jag o sambon myste ca 10ggr runt äl. Så känns ju rätt menislöst att kört gärnet och till och med på lunchrasten ???? Kanske gått ut för hårt haha

• Ildus

Håller tummarna för er alla?????????? Brukar ha ont i magen dagen innan bmi men inte fått det än trots att den ska komma imorgon. Dock kan den ibland va sen 1-2 dagar. Så vågar inte hoppas på något... dock haft ont av vissa lukter idag och fått sura uppstötningar två ggr... undra va det är för tecken? Någon som känner igen de?

Har med drömt stt jag är gravid några ggr... läskigt! När ska ni testa er?????????

• Ildus

Oj skulle göra en smaile inte hundra ???... vet inte heller hur jag svarar var o en därför jag skriver till alla haha

• Ildus
    vill2017 skrev 2017-09-12 11:11:46 följande:

Jag är ny här och hoppar in hos er med BIM 18/9!

Hade utslag på ÄL-sticka 2/9 men har en cykel på 35 dagar. Detta är vårt sjunde försök så jag känner mig deppig och har svårt att tänka på annat. Har följt lite trådar här och känner att det kunde vara skönt att prata med lite tjejer istället för enbart sambon som säkert tycker att jag nojar för mycket.

Välkommen :) samma känner jag! Bollar gärna tankar och obefintliga syntomer. Jag hade äl 30/8 och har bim imorgon 13/9. Dock brukar jag ha en 28 dager cykel.
  • Ildus
    Katten95 skrev 2017-09-12 11:12:36 följande:

Råkade testa imorse, bim -3 och de va negativt, har inga stora förhoppningar denna månad :(

Tråkigt att höra:( kramar
  • Ildus
    vill2017 skrev 2017-09-12 11:19:50 följande:

Tack :) Vad spännande! Har du lyckats hålla dig från gravtest?

Gjorde ett i fredags morse men det va negativt. Skulle på middag och ville veta om jag kunde ta några glas vin eller inte... dock va det ju väldigt tidigt. MEN min magkänsla säger att det inte tagit sig. Oftast brukar den alltid stämma. Min första graviditet va inte planerad o min mens uteblev. Hade fått dålig hy men testade mig då bara för att kunna utesluta. Då va jag gravid.

Men alla dessa tankar för mig att få fantt....
  • Ildus
    Ildus skrev 2017-09-12 11:32:53 följande:

Gjorde ett i fredags morse men det va negativt. Skulle på middag och ville veta om jag kunde ta några glas vin eller inte... dock va det ju väldigt tidigt. MEN min magkänsla säger att det inte tagit sig. Oftast brukar den alltid stämma. Min första graviditet va inte planerad o min mens uteblev. Hade fått dålig hy men testade mig då bara för att kunna utesluta. Då va jag gravid.

Men alla dessa tankar för mig att få fantt....

Hej, roligt! Jag är 29år och sambon 26år. En dotter sen tidigare och är på vårt andra försök nu. Aldrig hörttalas om de du nämnde men kul om det funkar:) inga biverkningar? Är det piller eller hur tar man de?
  • Ildus

[quote=78009317][quote-nick]Ildus skrev 2017-09-12 11:45:05 följande:[/quote-nick]

Hej, roligt! Jag är 29år

• Ildus
    Ildus skrev 2017-09-12 11:45:05 följande:

Hej, roligt! Jag är 29år och sambon 26år. En dotter sen tidigare och är på vårt andra försök nu. Aldrig hörttalas om de du nämnde men kul om det funkar:) inga biverkningar? Är det piller eller hur tar man de?

becca90 skrev 2017-09-12 11:23:21 följande:

Hej på er! :)

Jag är 26 år och min sambo 29. Vi har försökt i ca 9 månader utan någonting. Denna månaden tog jag bidrottninggele och rosenrot för att skynda på äl. Den kom med buller och bång (smärta och sekret) däremot fick jag aldrig pos äl test, kan ha gått fort så jah missade den. Hade molvärk och ömma bröst. 

Nu är jag väl på äl + 5-7 och har en känsla som jah aldrig haft förut. Molvärk konstant i länd och mage. Kan ju dock va för att jag åt pillren.

Bara vänta och se :) 

Någon som känner igen sig? 0

t Hej, roligt! Jag är 29år och sambon 26år. En dotter sen tidigare och är på vårt andra försök nu. Aldrig hörttalas om de du nämnde men kul om det funkar:) inga biverkningar? Är det piller eller hur tar man de?
  • Ildus
    becca90 skrev 2017-09-12 12:33:30 följande:

Hej, kul med en dotter :) kom hon till lätt?

Det är naturläkemedel och det är piller ja :) köpte på life. Nää inga biverkningar vad jag vet, har ju molvärk nu så kan ju vara en biverkning!

Ja det är underbart, snart två år! Gick på p-piller men blev magsjuk några dagar och efter de blev hon till. Så det blev det direkt. Därför tänkte jag att det skulle vara samma denna gången. Men icke. Kanske för jag tänker för mycket? Kanske med ska köpa de senare... hur många ggr har ni sex runt äl?
Svar på tråden Vi som vill plussa i september