Vi som vill plussa i september
Någon som har haft "mensverk" och plussat någon dag efter?
Någon som har haft "mensverk" och plussat någon dag efter?
Är det någon som har erfarenhet av abblos testa tidigt från ? Fick detta i dag Äl +9 eller 10
Jag är 28 min man 29
Vi har försökt sedan Oktober 2016 till och från.
Har denna månaden försökt med rosenrot fram till ägglossning som jag hade den 27/8 ( ägglossningstest )
Idag är det 8 dagar kvar till besökande mens( som jag hoppas inte ska komma )
Det jag har känt :
? Huvudvärk från helvetet ( till och från )
? uppblåst i magen så att det gör ont ( 6 senaste dagarna )
? halsbränna ( varje dag )
? fryser rätt mycket speciellt på kvällarna
? små ont i halsen och snuvig ( sedan 2 dagar tillbaka )
? JÄTTE trött kan sova 10 timmar på natten sedan 3 timmar på dagen utan problem
? molnvärk i nedre delen av magen som dagen innan mens
? stickningar i nedre delen av magen typ i äggstockarna
Är så rädd att jag är skengravid vilket jag har varit innan ... vad tror ni? Har vi lyckats?
Jag har haft en tanke att det tagit sig denna gång då jag inte alls haft samma symptom som jag brukar ha innan mens. Brukar alltid ha röd/bruna flytningar några dagar innan och få ömma bröst och molvärk flera dagar innan BIM. Men dessa symptom har varit som bortblåsta tills för någon dag sen och det har inte alls varit samma molande värk som vid mens och inte samma känsla med ömma bröst!
Har alltid testat några dagar innan BIM men denna gång bestämde jag mig för att inte förs det!
Hade BIM idag, köpte ett test påväg hem från jobbet och jag tror jag har PLUSSAT ???? jag är så lycklig men det känns så overkligt ???? Min sambo inbillar sig att det är en synvilla men visst måste vän detta vara ett pluss! ????
Hej! Jag håller med att symptom på ÄL är tydliga när man har lite koll/känner efter! Har aldrig fattat sånt innan. Denna månad är vårt första seriösa försök efter att jag slutat med p-piller. Tror dock att jag och man ligger för lite...bara två gånger denna ÄL..Hur mycket ligger ni andra under ÄL och övriga veckor? Vad kan jag kräva av min man ;) ?
Avis ja blir på er! Min kille skulle aldrig palla trycket! Är så frustrerande samtidigt som jag inte direkt kan tvinga honom ....
Hoppar in i tråden ????
Jag och min sambo har försökt sen i januari och det börjar bli väldigt frustrerande.. vi har nu i september börjat med ÄL tester (vilket vi inte gjorde innan då vi trodde det skulle vara enkelt att bli gravid haha..) så denna månad har vi prickat in rätt så vi får se ..
Nu är jag ca 5 dagar innan mensen och börjar få för mig att det skulle kunna vara något, dock är det kanske för tidigt att känna något redan? Jag känner ju efter så mycket eftersom jag verkligen hoppas och längtar.. har haft lite liknande mensvärk två dagar vilket jag inte brukar ha så tidigt. Upplevde någon av er som plussat tecken tidigt ? ????
Jaha, å där kom mensen idag....
Bara blicka framåt mot utredningen nästa vecka, hoppas bara vi får hjälp nu.
Lycka till alla som väntar på sitt plus
Alltså, det här är det sjukaste. Hjälp! Testade mig nu på kvällen, tänkte att "vafan, jag bara testar", trots att det inte är morgon och trots att det är bim-2. Tänkte att om det visar sig att jag inte är gravid så är det bara att invänta mens.
Men nu... Jag fattar ingenting. Är jag gravid? Herregud.
Alltså herregud. Jag känner att jag totalt rodnar i hela ansiktet, mina fingrar skakar. Heeelt sjukt. Tack så jättemycket! Fattar det inte. Ska se hur jag berättar för min sambo. Han kommer hem ikväll. Shit.
[quote=78019488][quote-nick]zandin skrev 2017-09-15 20:41:33 följande:[/quote-nick][/quote]
Hm, ja lite konstigt att det är starkt så många dagar. Och du vet att du inte är gravid redan?
Hm, ja lite konstigt att det är starkt så många dagar. Och du vet att du inte är gravid redan?
Jag tänker om du vet att du inte blev gravid förra månaden. Förstår att du antagligen fick mens och annars testat dig då men tänkte att man ju faktiskt kan blöda trots graviditet : )
Det blev det! Han visste knappt vart han skulle bli av, haha! <3 känner en sprudlande känsla i kroppen båda två! Så galet detta.
Vad tror ni? CB testa tidigt. Det är ett sträck va eller är det inbillning? ????