Charlizee skrev 2017-08-26 08:48:12 följande:
Någon annan som har ca 8 dagar till BIM? Vad har ni för symptom?
Jag har 7-8 dagar kvar! Min symtom har varit precis som sist jag va gravid o kommit ungefär på samma dagar!
Först molande värk i menagen som hållit i sig, stick och hugg vid olika omgångar, dag 4 blev de ökade flytningar delux så att de liksom känns hur de "rinner till" har frossa och sjukdomskänsla i kroppen och blossande kinder! (Känns som jag har feber men de har jag ej) ökad aptit och sug efter sött (äter nästan aldrig godis eller annat sött) började igår få känsliga bröstvårtor med!
Själv? :D ser ju ett sträck på ditt test! :D
HannaPanna92 skrev 2017-08-26 10:14:54 följande:
wow, vilken känsla det måste vara att kunna känna symptom så tidigt! Häftigt! Håller tummarna att det är riktiga symptom :) Vilket försök är ni på?
Japp de är underbart! :D jag känner bara så här när jag är gravid så känner mig ganska säker. Förra graviditeten höll vi på i 8 försök innan de tog sig och den gången de tog sig kände jag precis som jag känner nu mellan äl o bim :) känner aldrig så här annars! Denna gången på syskon försök är de vårat första försök och visst vore de underbart om de tar sig redan på första :D nu måste man bara stå ut dessa sista dagar innan man får lov o testa! :)